vliegen met een dodo bij GTA III

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door polmannetje, 3 feb 2004.

1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie kan mij uitleggen hoe je bij GTA III met een dodo kan vliegen dan heb ik het over de PC en de Xbox het lukt mij maximaal 20sec maar dat moet toch anders kunnen?
    Help mij!

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij GTA III kun je nie vliegen je kan een beetje opstijgen en dan valt t ding weer uit de lucht.
    Bij Vice City kun je wel vliegen maar nie bij GTA III

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    was een dodo????
    zweefvliegtuigie ofzo/??:confused: :confused: :confused: :p :p :p

4. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    nee het kleine rode propeller vliegtuigje

5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Waarom hebben ze dan die vliegtuigjes in het spel verwerkt? Lijkt me nogal logies dat het wel degelijk mogelijk is.. Maar hoe?

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd mogelijk, je moest volgens mij steeds dalen en weer meer proberen te stijgen, succes ermee in ieder geval.

7. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

niet gewoon de hele tijd recht door? Dan gaat die tocg vanzelf omhoog?

8. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lang oefenen en blijven proberen is mijn tip........mijn record op de pc was 44 sec

9. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij het opstijgen de punt van de dodo naar beneden doen totdat je vonken van de voorkant af zit komen (je kan dus het besten van de zijkant bekijken). dan laat je de linker thumbstick los en stijgt de dodo op, probeer hem nu recht te houden zodat hij niet tever omhoog schiet en te snel vaart verliest.

10. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet op het eind van de start baan een beetje naar links stuure want dan ga je onder de brug door en knal je niet op een muur en zoals masster chief als zei een beetje gas en dan weer niet zoadat je daalt en weer opstijgt ik heb het ongeveer 3 min volgehoude zo8)

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    juist niet naar links sturen. Wat je ook doet, TREK NIET OP OMHOOG!!!! je moet juist vaart proberen te maken door voorzichtig te dalen en dan stijgt het vliegtuigje vanzelf. Als je erg veel vaart heb kan je wel voorzichtig optrekken, maar ook niet teveel anders raak je in de beruchte stall. Deze is bij GTA3 erg overdreven om het vliegen lastig te maken, maar als je gewoon niet optrekt is vliegen een koud kunstje.

Het opstijgen werkt door constant naar beneden (geen idee welke toets, maar 6 dacht ik) ingedrukt te houden en bij een flinke snelheid los te laten. Even oefenen en het is een koud kunstje. 3 minuten is dan ook niets meer, je kan zo lang vliegen todat je het zat wordt...

12. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Thnx All.
    Lukt me helemaal nu is het me 2min gelukt.
    Dank All!

Deel Deze Pagina