rainbow six (saven)

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 3 feb 2004.

1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, heb net rainbow six 3 de eerste level daarvan uitgespeeld heeft ie hem nou automatisch gesaved???? en hoe kan ik hem wel loaden graag met stappen aangeven want ik snap er nix van! alvast bednakt

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als je singleplayer speeld mag je maar 3 keer saven. Dat doe je gewoon door op start te drukken in het spel. Je krijg dan het hoofdmenu voor je en daan kun je saven en loaden. Maar pas wel op als je je mission afkapt doordat je er bijvoorbeeld mee gaat stoppen en je zit half in een missie moet je de missie wel weer helemaal overnieuw doen. Dus je hebt 3 save games maar als je uit spel spel gaat zijn ze weg. Hoop dat ik je hier wat mee geholpen heb :)

Edit: volgens mij heb ik een beetje verkeerd gelezen... Ja als je de missie haald word alles automatisch opgeslagen.

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  3. Durk

Durk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij heeft hem nu automatisch gesaved. Je kunt het level overspelen maar dan moet je niet bij campaign zijn maar die andere. Weet even niet hoe dat heet.:confused:

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net weer gespeeld en heb weer een missie uitgespeeld:p moet nu iets met zo'n toren doen ach ja dat zie ik morge wel..

@an Durk: Bij mij kan je dat gewoon bij campain doen en dan kan je kiezen van welk niveau je het doet en dan zie je je missie staan

5. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Quick Mission :D

6. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    jeps...btw Boekjes lezen wil ook weleens helpen. Die dingen zijn niet voor gratis opvulling van het hoesje ofzo :9

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel lelijk dat de save's weggaan als je de missie beindigd...... was ik net zo goed bezig, nodigt een friend mij uit om op Live te spelen dus ik de invite accepteren. Toen ik weer verder wou waar ik was gebleven kon ik alleen maar kiezen om vanaf het begin te spelen :'-(. Toen ik dat had gedaan, kwam ik erachter dat ik toen al bijna aan het einde was van het level... balen natuurlijk |:-

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    zo is het in real life natuurlijk ook.. je kan niet ff op de pauze knop drukken tijdens een gevecht en dan zeggen dat je morgen op het zelfde punt verder gaat :+

Deel Deze Pagina