Hallo mensen, ik heb laatst Enclave geruild en vind het best een tof spel. Alleen zit ik nu vast in een level (ongeveer level 10 denk ik van light side), waarbij je met een lift onderwater gaat en de hele tijd wordt lastig gevallen door een lich die skeletjes tovert. Nu heb ik in dat level de machine aagezet en de lich verslagen. Vervolgens kom je in een ruimtje met een grote machine die je aan kunt zetten, met als gevolg dat de hele kamer onder water loopt. Nou je raad het denk ik al, ik verzuip dus elke keer. Ik heb geen idee waar je heen moet zwemmen. Kan iemand mij helpen??????? Alvast bedankt en groetjes Erik
o ja das iri, je moet zo snel mogelijk naar de andere kant van die kamer zwemmen en benenden een andere switch omzetten. Daarna zakt het water weer en kun je verder.
He super. Is die switch aan de andere kant van dezelfde kamer of moet je eerst de ladder op een stukje? Kun je de switch ook al zien zitten voordat de kamer volloopt?
Tip: er zit in die kamer waar het water volloopt een heleboel goud. Helemaal linksboven op een klein plankje.(je kan er pas bij als er water in de kamer zit)
Thx. Weet iemand hoeveel levels het daarna nog zijn met de light side? Ik heb dat onderwater level inmiddels gehaald en zit nu bij het level met die toren, waar je een vrouw moet redden en Mordessa (ofzo) moet verslaan.
TIP!!!!!!! pauzeer het spel en druk dan XYXXYYXYXXYY dan kan je god-mode en complete mission doen dat god-mode is wel makkelijk!!!!!!!!!