Burnout 2: 1997 Eclipse and 2001 Focus SVT

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vliegbeestje, 3 feb 2004.

  1. Vliegbeestje

    Vliegbeestje KINK FM

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onlangs weer aan Burnout 2 begonnen. Ik las namelijk dat je het custom Championship twee maal moet winnen met de beste score mogelijk om de 1997 Eclipse en de 2001 Focus SVT te krijgen. Nu vraag ik mijn eigen af of dat ze nu bedoelen om bij iedere race goud te verdienen of om bij iedere race de beste rondetijd neer te zetten of bedoelen ze dat je de meeste punten in een crash moet veroorzaken. Er zijn zoveel dingen waar je de beste score in kan verdienen. Is er misschien iemand die dit al gelukt is? En is er misschien een makkelijkere manier om deze wagens te unlocken?
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een cheat voor alle auto's. Dan ga je naar het personagekeuzescherm kies load en voer dit in:
    Enchilada! Je hebt dan alle wagens speelmodi en tracks.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    dit moet in het game help/cheats forum
     
  4. Vliegbeestje

    Vliegbeestje KINK FM

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze cheat werkt niet. Je kunt maar 8 karakters invoeren.

    Sorry dat ik hem onder het verkeerde kopje heb geplaatst
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom probeer je het niet gewoon eerst, daar word je niet slechter van.
     
  6. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat al eens gedaan, het werkte niet... (alles op goud???)
    Misschien is het wel fake :mad:.
    Ik heb van die wagens ook nog nooit een screenshot gezien, en aangezien de rest van het wagenpark in burnout 2 niet erg super realistisch is, (ze lijken er misschien een beetje op) lijken die namen "1997 Eclipse and 2001 Focus SVT" te realistisch voor het spel ;).
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij klopt die cheat voor geen meter, al zo vaak geprobeerd. Die namen vind ik ook niks voor burnout.

    Laat me even weten mocht iemand het toch geflikt hebben.
     
  8. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon alles uitspelen als je niet goud haal moet je gewoon op de riset knop drukken voor dat hij autosaving heeft gedaan dsan kan j die race gewoon opnieuw doen en het is wel waar je moet over al goud op halen anders kan je auto niet vrij grijgen
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, dat hij dan op veel games sites stat als gecontroleerd :confused: . Nu ik in XBM: codeboek kijk staat hij er ook in. Vreemd.
     
  10. Vliegbeestje

    Vliegbeestje KINK FM

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die cheat nog nooit gezien. En als je goed in het XBM codeboek kijkt, zie je dat die cheat bij het spel Cell Damage hoort. Ze zijn het kopje van dit spel vergeten dik en groen te drukken.
     

Deel Deze Pagina