Die printer is alleen maar om screenshots uit te printen, is gewoon een leuke extra tooltje. Maar dit betekent toch niet gelijk dat de PS2 een PC is. En als je dat een kritiek punt vind, dan moet je zelf ook geen XBOX kopen, met een Harde schijf, grafische kaart van een PC, vette ventilator, en internet aansluiting. Koop dan een Gamecube, dan is de enige overgebleven die al die PC dingen niet heeft. En de Playstation 2 is daar tussen in, want daar hoef je niet per se die dingen bij te kopen, maar het kan wel, dus dan bepaal je zelf hoe pc je 'm wilt hebben. Dus het totale onzin om te zeggen dat de PS2 meer PC is dan de XBOX.
Ik vond dit wle grappig omdat de Xbox een PC wordt genoemd, maar de PS2 is het apparaat waar je voor $160 !! (dat koop je toch niet, alleen als je dom bent of veel geld hebt) een printer koopt, en allemaal add-ons als HD's en Ethernet zooi.
Zo blijft de ps2 maar achter het grote groene gevaar aan sukkelen Wat de neuk moet je daar nou mee Games moet je spelen, voor zulke troep koop je een pc, ja toch. Begrijp me niet verkeerd, als xbox met die troep komt hoef ik 't ook niet. Hoop voor ps2 niet dat dit bedoeld was om concurrenten poepie te laten ruiken
dat is gewoon een insane gatget, wie wil er nu zijn screenshots uitgaan printen ]:- en voor dat geld kunnen heel wat kratjes bier worden aangeschaft
Wiekkly als dit voor de Xbox was, was jij de eerste die had lopen klagen dat het meer bewijs is dat de Xbox een PC word... dusseh... niemand hier heeft gezecht dat een console die een PC word slecht is, ik zeker niet.
hoe meer installeren, hoe meer patches, hoe meer overhaaste games, hoe meer slechte games....console die PC wordt=NIET GOED Waarom maak je een console als je er toch een PC van maakt...
Allemaal een taal spreken en een munteenheid hebben is ook handiger, maarja niemand die zich er aan houd.
hoe meer installeren, hoe meer patches, hoe meer overhaaste games, hoe meer slechte games....console die PC wordt=NIET GOED Waarom maak je een console als je er toch een PC van maakt... Gelukkig doet xbox dit juist niet... de xbox heeft precies de dingen die je van een pc wilt hebben (harddisk, vette graphics, internetoptie) en die dingen die je juist niet wilt hebben (installeren, pathes, pc-updaten) heeft de xbox NIET! Dat noem ik nu eens flex.
Ik heb toch al een slechte reputatie hier dusseh.....kunt ge niet wat Nederlandser schrijven? Dan wordt het zeker en vast wat duidelijker voor sommige domme Hollanders. Weeral dasnikkes in het Nederlands, dat hebben jullie verzonnen of verkeerd overgenomen Enneh Wouter bij al die mogelijkheden geen online mogelijkheid? Kan Sony daar niet beter een poll over houden! Zitten ze meer op te wachten lijkt mij. Iedereen hier is hashstickie oliedom hiero en Xenior spant de kroon Oja, en Kobold en Outsider natuurlijk, die zijn ook overdreven onderontwikkeld
Weet ik Wouter, maar weet jij wanneer dit gaat gebeuren? Buiten dat, interessanter; wordt het dan een ps3 of een aanplakkit? Lijkt mij boeiender toch? Enn coobolt, jaa ok jij!
Oh wist niet dat dat er al doorheen was. Ben je knap jaloers op onnes doosje als je eerste prijs hebt betaald voor ps2! Als je 700 hebt betaald valt het waarschijnlijk wel mee. Je weet zeker niet toevallig prijsindicatie. Niet dat ik zal switchen heur! Geef mijn rijke vriend Gates wel drie kansen( als het niet loopt, stopt hij zijn eigen geld er wel in)