Wat verwachten jullie van E3 2004??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zexy.Poo.Maker, 4 feb 2004.

1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kennen jullie (hopelijk :D ) wel de E3. Voor degene die het niet weten, de E3 is de grootste gamebeurs ter wererld. Hierop worden de nieuwste games, accessoires en hardware gepresenteerd voor alle consoles + de pc.

Hier volgen een stel hoogtepunten:
    - Sony Playstation komt dit jaar met de nieuwe Metal Gear Solid, Final Fantasy en natuurlijk de PSP (!!!!).
    - Nintendo komt met ook een nieuwe Metal Gear spel en met een nieuwe uitvoering van de Gameboy Advance (deze gaat waarschijnelijk 2 beeldschermen bevatten voor een unieke game-ervaring).
    - Microsoft Xbox komt natuurlijk met (waarschijnelijk) de 4 beste games op de Xbox. Namelijk, HALO 2 (!!!!), FABLE (!!!!), SUDEKI (!!!!) en BC.

TEVENS WORDT ER OOK AL EEN KLEIN BEETJE INFORMATIE VRIJGELATEN OVER DE NIEUWSTE CONSOLES, DUS DE OPVOLGERS VAN DE XBOX, PS2 EN NGC!!!!

Kortom, er komt dus heel veel gave informatie, release-data, previews, reviews en natuurlijk screenshots + in-game filmpjes!!

Maar wat verwacht jij ervan en welke console gaat denk je na deze E3 het populairst worden? Als je trouwens iets van gave informatie vind op het internet, leest, hoort of ziet, ZET HET DAN OP DEZE THREAD!!! :)

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik wil doom 3 !!!!! :p en Half-Life 2!!!!!:D

3. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat wordt aangekondigd dat de xbox 2 uitkomt in december 2005 (VS) en dat Halo2 en fable launch games daarvan zullen zijn...

ik hoop van niet eigelijk....

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 wordt natuurlijk de game van de E3, verder hoop ik dat alle topspellen veel informatie verschaffen. Misschien dat ik er heen ga, maar die kans is nog vrij klein. Wat sponsors zouden fijn zijn.

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Halo2, daar gaat deze E3 voornamelijk om draaien lijkt mij! Maar vooral ook Xbox2 en de PS3!

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    No way, dan zou MS haar eigen glazen ingooien. Je kunt niet mensen 2 jaar lang blij maken met een spel, en dan vervolgens dat spel nog weer 2 jaar later uitbrengen op de opvolger van de huidige console. Als dat het geval zou zijn, dan verkoopt MS de komende tijd niet veel Xboxen meer. Groei zit er dan zeker niet meer in. Dit zijn system-sellers!

Trouwens, dit is ook niet echt aan de orde. Gezien de (te verwachten) veel grotere grafische en processing power van de volgende generatie consoles, zouden alle textures, modellen, eigenlijk compleet alles weer opnieuw moeten worden ontworpen om de kracht van de nieuwe consoles te gebruiken. Die tijd en moeite kan men beter in het ontwikkelen van een nieuw spel stoppen.

Een Halo II Ultimate Edition bij de launch zou best kunnen, in de vorm van een updated Halo II die wat beter gebruik maakt van de krachten van de nieuwe console. Maar Halo II komt zeker wel voor de huidige Xbox hoor! Imho natuurlijk :)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Whahahahaha! :+

Je maakte toch een grap? :{

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    MS Maakt bekent dat Final Fantasy XII niet ps2-xclusife is, en ook op de Xbox uitkomt.. Nee wacht, da's wishfull thinking :+

Ehhrmm..
    Ik verwacht dat MS weer nieuwe info vrijlaat over de opvolger v/d Xbox, en misschien wel een voorlopig design, maar dat is mischien teveel van het goeie :)
    Verder wordt halo 2 ook geschowed, samen met Breakdown, Fable & Sudeki. En misschien wordt een nieuw gadget voor de Xbox aangekondigt. Daar waar de NGC de koppeling heeft met de GBA, en de ps2 de eyetoy, daar heeft de Xbox op dit moment niets, en daar zie ik toch wel graag verandering in komen :)

Verder wordt het design v/d PsP bekent gemaakt, en de richtprijs v/d spellen, en het apperaat zelf. Ik verwacht dat Sony weer nieuwe info vrijlaat over de PS3, en ditzelfde geldt dan nog een keer voor Nintendo.

Nintendo komt waarschijnlijk met nieuwe beelden van de nieuwste aankomende Zelda & Metroid. En ik denk dat de nieuwe handheld wel interresant is, maar niet tegen de PsP op kan :)

Zelf denk ik dat MS deze keer wel een goede posotie heeft op de E3, en Nintendo dit keer de laagste. Tussen Sony & MS weet ik het zo niet :)

9. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Onze eigen box

10. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht veel van:
    - Halo 2
    - Fable

en nog vééééél meer natuurlijk :p

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ik zie wel er zal zeker wat leuks tussen zitten.
    maar ja toch:

- Halo2
    - Perfect dark zero

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Starcraft Ghost !

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop op de aankondiging van de volgende (soort) games :

- een voetbalgame op Live. Liefst van de makers van Pro Evolution Soccer 3. Iedereen die dat spel heeft gespeeld weet dat de Fifa franchise nog een lange weg heeft te gaan. Van mijn part noemen ze het geen Pro Evo, maar iets anders zodat de exclusieve rechten bij Sony weggenomen worden.
    - een hele vette racegame (kwaliteitsniveau PGR2). Maar dan met een sterk verbeterd lobbysysteem, beter uitgedachte Live race-modes, meer circuitraces, tuning mogelijkheden, iets meer simulatie mogelijkheden, ook met overall tijd-scoreboards (voor de tijdrijd nuts zoals ik).
    - meer games met een heel sterk verhaal en sterke karakters. Iets wat de Xbox nog teveel mist. Halo is erg sterk, Fable en Sudeki kunnen het worden, TFLO ook. Perfect Dark ook, maar ik wil meer games die me doen vergeten dat ik op deze wereld leef.. die mee meezuigen. Meer meer meer van dit soort games.
    - Top Spin 2, met wel de mogelijkheid te dubbelen op Live, met wie dan ook. Met beter lobby-systeem, met een uitgebreidere Singleplayer. Zonder de vele bugs.
    - De opvolger van de Xbox, die moet bieden wat de huidige Xbox ook doet voor de huidige generatie consoles; oftewel, de beste techhnische specificaties. De mooiste beelden, de beste voorzieningen.
    - Grand Theft Auto online voor de Xbox.
    - verbetering van het Live systeem. Aanstelling van moderators op Live, een betere cheat/glitch preventie of in ieder geval meer daadkracht vanuit Microsoft om dit soort dingen te voorkomen / verhelpen, ik wil zien dat Microsoft constant bezig is met verbeteren van het Live systeem.
    - het opkopen door Microsoft van alle goede game-franchises en game-developers. "What will we do today Bill", "take over the world Pinky.. take over the world" :cool: *)

*sigh*

gewoon wat dingetjes die even in mijn gedachten opkomen :)

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk maakt rare bekend dat ze perfect dark zero volgende week gaan uitbrengen en dat het nog betere grafix heeft als half life2.

Jammergenoeg zijn dat alleen wat ik hoop, ik denk dat deze e3 een strijd der giganten wordt tussen sony en microsoft die alletwee een nieuwe console gaan showen, verder wil ik meer duidelijkheid over de kracht van de "cell chip" die sneller dan de snelste pc's zou zijn.

Ook zou ik meer info willen over bepaalde games, onder andere gt4 en halo2 en fable, de releasedatums zouden ook welkom zijn, en de toekamstplannen van de "grote 2" sony en microsoft op console gebied.

Hopelijk laten ze ook wat los over perfect dark zero en mischien zelfs wel ingame beelden.

Maar ja, we zullen moeten afwachten!

15. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    waar ik op zit te wachten is een multiplayer(online) trailer van Halo 2 en nog meer gare ingame trailers.

ik zit niet te w88 op de aankondiging van microsoft dat ze binnenkort gaan stoppen zoals het gerucht beweerd.

verder wil ik zien dat painkiller binnenkort op de xbox komt met een teringgruwelijke online-multiplayer modus

ook mooi zou de aankondiging zijn van nog meer mmorpg's zoals star wars battlefront als ik het goed heb

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Weinig info over de xbox 2 op de E3. Dan snijden ze zich in de vingers met de toppers die eraan kopen zodat mensen blijven wachten op de xbox 2.

De xbox 2 word waarschijnlijk in maart al aangekondigd.

17. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nou eindelijk eens een goeie draad :), anyway ik verwacht nog al wat van de PSP, wordt zeer interessant als je het mij vraagt en gaat dus de GBA's kont keihard schoppen.
    Verder hoop ik dat we veel van Fable en Halo 2 te zien krijgen, misschien wel een playable demo, dan zouden er wel eens doden kunnen vallen, daar bij die kasten :+ lol.
    Nintendo gaat z'n nieuwe console showen en maakt bekend dat die in het voorjaar van 2005 gaat verschijnen (denk ik).
    De next-gen consoles van Sony en MS worden natuurlijk nog niet geshowd, en er wordt weinig tot niets erover bekend gemaakt (meer van Sony in ieder geval).
    Nintendo showt nog de nieuwe Zelda en Metroid, wat al eerder is gezegd in deze thread, en zorgt nog voor een verassing als het om een Gamecube game gaat.
    MS gaat nog bekend maken dat ze Xbox Live gaan 'upgraden' zodat het nog makkelijker wordt om online te spelen, door het afschaffen van de creditcard die nodig is.

Dit zijn echter natuurlijk nog allemaal verwachtingen en dingen waarvan ik hoop dat ze gebeuren :).

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op iets over live zonder creditcard.
    en een demo van halo 2 die ook uitgegeven wordt (misschien net zoiets als de Gran Turismo 4 demo).
    Sony en Nintendo zullen vermoedelijk al duidelijke plannen laten zien over de next next-gen console's

we'll see

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop enorm op iets speelbaars van Halo 2 en iets van de multiplayer aspecten, facts en screens/movies.
    Verder zullen fimpjes van alle andere toppers (Half-life 2, Doom 3, B.C., Fable, Thief 3 etc.) wel leuk zijn, maar waar ik echt op hoop is een knaller, iets waar we nog niet van wisten of niet veel van gehoord hebben, denk dan aan een perfect dark zero, een live-voetbalspel, een live-strategiespel, bf1942 op live. Verder nieuwe features van de xbox en een neiuwe sublieme partygame.. Dit jaar moet Microsoft het namelijk eens gaan laten zien, dé supertoppers, AAA, de molyneux, rare en bungie spellen van kwaliteit.
    Voor de gamecube benik ook heel benieuwd of ze wat van metroid prime 2 laten zien, en voor de ps2 ben ik eigenlijk alleen geinterresseerd in (..correctie..) Killzone :), de 'halo-beater' van Nederlandse bodem.

Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    make that Killzone ;) En inderdaad, daar ben ik ook in geinteresseerd!

Deel Deze Pagina