Hulp bij keuze Breedbeeld TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Durk, 5 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Durk

Durk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een 82 cm. Breedbeeld TV met 100 hertz, volledige vlakke beeldbuis, alles er op en der aan en een goed merk. Welke kan ik het beste kopen rond de € 800,-:confused:

2. menno x

menno x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou naar een winkel gaan en om aadvies vragen.

3. berry moeskops

berry moeskops MIJN CORRADO VR6

Leuk Bevonden:
    0
    niet van een onbekend merk maar van phillips of Sony of jvc
    dan ben je zeker een duizendje kwijt
    me ouders hadden er een van Sony twee weken geleden heel moioi alles derop en deraan 2000 euro

Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik niet, gebruikers zoals jij en ik weten vaak veel meer dan de verkoper die zijn brood verdient met zoveel mogelijk verkopen (of vraag jij maar eens iets over de xbox bij Bart Smit).

Ik zou persoonlijk gaan voor een goed merk tvtje dat je misshcien veel kost maar waar je waarschijnlijk meer aan hebt dan een minder goed A-merk.. pak bv Phillips zoals erder gezegt..

Als je slim bent ga je naar een groothandel en koop je hem daar (pasje wel vereist)

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread sluit ik om dezelfde reden als de vorige: je dropt je eisen bij ons neer en laat ons het verder uitzoeken. Zo werkt dat niet. Als je de [search]zoekfunctie[/search] had gebruikt, had je gezien dat er al meerdere threads zijn waar hetzelfde wordt gevraagd.

Bijvoorbeeld:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=44715
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=41231

Je kunt zonder problemen je vragen stellen in een reeds bestaande thread. Deze gaat dan ook dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina