6 februari, sommige winkels schijnen 'em zelfs al te hebben, maar officieel 6 februari als ik het goed heb.
Ja, ga hem misschien wel ff checken. Sonic is altijd wel cool, 'k heb zelfs zijn eerste avontuur nog op de Sega Master System, ma da boeit niet. Ja, ik heb hem trouwens ook al bij Music House gezien.
3maand geleden de demo al gespeeld, is wel een goed spel vind ik! wel even wennen dat je 3 poppetjes tegelijk bestuurd maar het is heel goed uitgewerkt. ga ik ook nog wel kopen denk ik
De nieuwe sonic lijkt me ook leuk, vond sonic adventure 2 op de dc echt heel leuk, deel 1 was heel slecht afgewerkt. Voor de review van sonic heroes voor de xbox, klik op de volgende link. review van sonic heroes
Ik vond juist Sonic adventure 1 erg goed en deel 2 flink tegenvallen. Ieder zijn eigen smaak denk ik dan maar... Vandaag komt Sonic heroes bij me binnen!
ik heb hem maar vind er eigenlijk niks aan, beetje kinderachtig en zijn veel betere games op xbox. in de reviews die ik gezien heb scoort ie ook niet al te hoog terwijl previews wel vol lof waren.
Leek me eerst wel een grappige game, maar naar wat reviews gelezen heb word het wat minder.. De camera blijkt namelijk niet echt lekker te zijn, en daar had ik me ook al erg aan liggen irriteren bij Sonic Advanture 2 battle.