Sega GT Online ; Topper of Shit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 28 jan 2004.

  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nedgame kost ie 39,99.
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wist ik al. had geen zin in dat online bestel gebeuren..die €10 of whatever kon ik wel missen

    er zit trouwens een nasty bug in het spel...de positie die in het scherm aangegeven wordt komt niet altijd overeen met je werkelijke positie

    sta je dus in bijv 1e dan staat er ineens in je scherm dat je 3e staat 8)
    moet echt een keer ophouden met die bugs

    laadtijden zijn verbeterd tov sega gt 2002, maar de graphics zuigen nog steeds even zwaar (vooral nu je PGR2 gewend bent)
    voice kwam ook vaak niet duidelijk door tijdens de game
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    van wat ik lees op amerikaanse fora:

    • in Live races stopt de race wanneer de #1 binnen is. Lig je dus 3e, maar 20 cm achter de #2 en ben je bezig met je inhaal aktie, dan ben je genaaid. Sowieso is dit een gaar systeem.
    • constant (of veel te vaak) 'lost connection' errors.
    • onmogelijk om bij sommige mensen in de game te komen.
    • je kunt geen game joinen als in die game een race in progress is.
    • ontzettend veel lag in Live races.
    • de geniale (beloofde) feature om je originele SegaGT savegame met al je geld+ auto's (+ modificaties) over te zetten naar SegaGT online blijkt maar een heel klein stukje waar van te zijn. Je krijgt maar weinig geld. En that's it.
    • de races kunnen wel erg tof zijn, als het eenmaal loopt. En als je niet uit de game wordt gegooid.
    • het 'navigator spelletje' (weet de officiele naam even nietmeer) waarbij je met zijn 2en of 3en in de auto zit en de persoon achter het stuur weinig ziet en de anderen wel alles en je moeten navigeren via de headset schijnt erg cool te zijn (tof idee!)
    • als je aan bepaalde soorten Live gamemodes meedoet wordt je na de race altijd terug naar het hoofdmenu gekijld.
    • graphics zijn niet tot weinig verbeterd.
    • sim-racen kan wel weer erg cool zijn.

    ik hoor heel veel dingen waarvan ik zeg; zijn we terug in het digitale stenen tijdperk ofzo? De potentie is er zeker, maar de uitvoering lijkt (en blijkt) heel erg zwak. Zonde. Sommigen blijven dit spel toch proberen, omdat er dus ook toffe kanten aan zitten. Maar het schijnt dan toch te blijven frustreren.

    ik ben benieuwd! Eigen ervaringen tellen toch zwaarder als die van wat Amerikanen ;)
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    navi (officieel navigate battle) is leuk voor één keer...niet teveel van verwachten
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  5. toverfee

    toverfee Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond ben ik on-line gegaan en kan zeggen dat het erg gezellig was om segat GT online te spelen, liep bij mij lekker vlot , heb maar 1 keer last gehad van lag na 10 races . battle for 12 en compitition races zijn cool ,maar team batlle is zeker ook goed ...... leuk ruil opties, paar nieuwe circuits ... ik krijg in ieder geval een beter race gevoel dan PGR2 ..... waar je nadenken hoe je een bocht neemt om maar zoveel mogelijk van die kudos te halen. Ondanks een paar schoonheidsfoutjes is het zeker een aanrader zeker als je van een beetje realisme houd.
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een aardige game, maar ik vind het erg jammer dat je alleen geld krijgt als je begint met een oude safegame van Sega GT 2002 en de rest weer helemaal opnieuw moet doen :mad:
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja is dat zo??
    BAAAHHH
    Naja dan maar opnieuw...
    Ik heb m al besteld nu bij nedgame, dus morgen aan de deur!
     
  8. benniekuh

    benniekuh there is no other

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel nu nog steeds of ik deze ga kopen, ik houdt zeer veel van race games (heb PGR2, NFSU, Rallisport Challenge, DTM, F1 2002 en MotoGP) maar als je deze games al hebt is ie dan nog de moeite waard en wat raden jullie andere mensen aan :)?
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Vaag dat als nummer 1 binnenkomt de rest niet meer de race kan uitrijden.
    Waarom is dat nou weer gedaan?! |:-
     
  10. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al sinds gisteren. Je hebt wel een zware verbinding nodig denk ik om deftig online te spelen. Denk wel dat deze game niet zal aanslaan bij minder goede gamers, gamers die nooit winnen (als je nooit je race kan uitrijden). Langs de andere kant: je wint of je wint niet. Graphics zijn niet echt beter (op details na) dan SegaGT 2002 maar das was voor mij ook niet echt nodig. Er zitten wel extra tracks en wagens in. Op Gameplay kan je hem kopen voor €37 ofzo. Ik vind hem wel goed.
     
  11. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen die zeggen dat het een leuk spel is ???
    Ik zit erg te twijfelen de ja of de neen.
    Wat vinden jullie van het snelheidgevoel???
     
  12. benniekuh

    benniekuh there is no other

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
  13. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik twijfel nog of hij de €40 waard isO-)
     
  14. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik heb hem en hij is niet super
     
  15. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Dan weten we dat ook weer:+

    _O_ PGR 2_O_
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind em wel €40 waard. PGR2 gaat op een gegeven moment toch vervelen en GT is een leuk alternatief. Nu is het nog een beetje matig omdat er weinig Nederlanders online zijn om te traden enz. maar dat zal wel veranderen binnenkort
     
  17. sccambuur

    sccambuur Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen nu ga ik ook nog ff zeuren..

    Kheb net Moto gp2 aangeschaft, en nu zie ik dat Sega Gt Online uit is. Lijkt mij echt leuk, met die auto's ruilen, winnen van andere Live mensen.

    Maar ja kheb het forum ff doorgelezen, en de 1 zegt het is niks, en de anders zegt hij is top.

    Is het te vergelijken met Gran Turismo op de PS2? Of is dit toch echt heel iets anders?

    Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

    Gr.

    Robbie
     
  18. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    En ik heb ook een vraagje voor de mensen die hem al hebben :

    Is het nu mogelijk om gas te geven en remmen met het rechterpookje i.p.v. de triggers ?
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mooie game zeker het online gebeuren

    alleen jammer dat het joinen nog niet zo lekker loopt.

    en het inloggen in de games duurt lang ... en dan is hij vol :mad:

    maar zit je er een maal in dan is het top!
     
  20. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist. Ik wil hem vandaag zeker gaan halen voor 40euri.

    Kwam ik bij de Dixons...
    "We kregen deze hele maand weer ladingen binnen en elke week is het weer een verrassing wat erin zit"

    Kwam ik bij de InterToys...
    "Volgende week dinsdag of donderdag krijgen we weer ladingen binnen, dus dan moet je even kijken"

    Kwam ik bij de Musichouse
    geen game...

    Kwam ik bij de Free Record Shop
    Ah! daar was tie! ...Naait FRS hem er weer dik overheen met een prijs van 49euro...

    Hebben ze hier nou geen normale gamesboer? Damn!
     

Deel Deze Pagina