Hoe unlock ik de Porsche GT1 in PGR2???

Discussie in 'Algemeen' gestart door enzopablo, 5 feb 2004.

1. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock ik de Porsche GT1 in PGR2??? weet iemand dit:confused:

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kudos world series uitspelen op zilver.

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow damn, binnen een minuut antwoord.

Echt goede service bij xbw :) , succes enzopablo

4. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje wel nu weet ik eindelijk hoe ik de wagens kan unlocken THNX :D

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je alles op goud haalt kun je zelfs de Mercedes CLK-GTR unlocken... met platinum krijg je de TVR Cerbera _O_

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Best vreemd trouwens, dat ze die CLK-GTR uit zo'n oude game als NFS III in zo'n nieuwe game als PGR2 plaatsen! Zal 'ie wel errug goed zijn geweest, die auto! 8)

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Technische specificaties, komt uit mijn artikelenreeks over het wagenpark van Project Gotham Racing 2. De 4-delige artikelenreeks is te vinden op een niet nader genoemde site.

Mercedes CLK GTR
    De Mercedes CLK GTR is echt een moordwagen. Hij blinkt uit in alle opzichten, uiterlijk vallen vooral de vliegdeuren op. Verwacht niet dat je dit snelheidsmonster morgen voor de bakker zal zien staan, er rijden namelijk maar 25 wagens van rond. Eigenlijk maar 23, want 2 wagens zijn rechtstreeks naar het museum van respectievelijk Mercedes en AMG gegaan, eigenlijk een beetje zonde dat zo'n wagen hele dagen lang stilstaat. Qua prestaties valt zowat alles op. Wat wil je, van zodra je nog maar in de buurt van het gaspedaal komt schieten er 612(!) paarden wakker! De wagen weegt 1545 kilogram en is 4,8 meter lang. Je hebt slechts 3,8 seconden nodig om naar de 100 km/u te schieten, de kilometer wordt afgelegd in 19,8 seconden. Het monster haalt een topsnelheid van 320 km/u! Misschien kunnen ze erin Rome eens over nadenken om deze wagen heilig te verklaren, voor mij is ie dat alvast.

Screen:

Snelheidsmonster is uiteraard de zilvergrijze wagen centraal in beeld!

Uit eigen PGR2 ervaringen, kan ik wel stellen dat de Porsche 911 GT1 op sommige circuits beter is. Zo pak je beter de Porsche op de Nürburgring. De Mercedes is interessant op kortere banen, met weinig lange rechte stukken.

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad de CLK-GTR is op kortere banen een stuk sneller dan bijvoorbeeld de GT1 en de Enzo. Zo heb ik in de 1e PGR2 Weekly challenge, Duomo 1 in ik geloof Florence zo'n ruwe seconde sneller gehaald met de CLK-GTR dan met de GT1 en de Enzo. Vooral de Enzo was wel enkele secondes langzamer. De GT1 is gewoon een echt circuitmonster, op bijvoorbeeld de Nürburgring blinkt hij echt uit, hoewel de Enzo daar met zijn topsnelheid wel wat goed maakt.

Zowel de CLK-GTR, de 911 GT1 als de Enzo zijn brute wagens, maar ik denk dat de Cerbera Speed 12 toch nog sneller is. Heeft iemand hier ervaring mee?

9. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    Ook al is de TVR Cerbera Speed 12 sneller, hij is (vind ik) minder fijn te besturen.. maar dat is mijn mening

10. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Was een aantal jaar geleden op TV.
    Zo'n oliesjeik (of hoe je dat ook moet schrijven) had zo'n Mercedes, met een eigen circuit erachter._O_
    Ik ben btw nog niet zo ver, dat ik die Benz krijg:'-(

Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  11. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mijn rijd zoiets ook op Le Mans 24 uur, alleen dan iets getuned en verandert. Maja ben nog niet zover, heb nu alles op Brons uitgespeeld

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whoo we zitten nu wel errug oftopic 8)

Maar goed, ik vind dat de CLK-GTR ontzettend kut bestuurde in NFS III, hij was gewoon te gevoelig op rechte stukken en je kwam zelden goed de bocht door. Ik vind dat ze dat ontzettend goed gefixt hebben in PGR2, de besturing is egt helemaal top!

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De Porsche 911 GT1 vind ik echt goed rijden, altijd goed bestuurbaar. De wagen maakt soms wel nogal vreemde bokkensprongen over de 'jumps' van de Nürburgring. Het is aangeraden gas te lossen wanneer je 'zweeft'. Op de Nürburgring kan dit fataal wezen.
    Over die twee andere bonuswagens nog even:
    met de Delfino Feroce moet je leren rijden. De wagen is met voorsprong de beste uit zijn reeks. Maar hij is niet zo vinnig als de andere wagens. Het lijkt stroef te gaan, maar dat is een vertekend beeld. Na een beetje oefening leer je ermee leven.

De Ferrari 250 GTO, ook een bonuswagen, vind ik wel lekker rijden. Maar de Ferrari 275 GTB is zeker zo goed, ik vind de GTB eigenlijk beter. Kwestie van persoonlijke smaak.

14. benniekuh

benniekuh there is no other

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog niet zo ver da ik 1 van de wagens unlocked heb, heb te veel spellen tegelijk :) maar ik vin eigenlijk dat Lamborghini er ook in had moeten zitten met Murcièlago of Diablo!!! zijn sneller en mooier dan de benz :D maar ik ga toch maar is wat meer pgr2 spelen ff unlocken :)

15. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    de Delfino Feroce ja die is echt te goed voor zijn serie:
    als je die geunlockded heb, kun je makelijk alles platina halen in die serie (en ik heb nog niet eens overal goud...)

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    *Bevestigt

Heb er al 2000+ km mee gereden (incl helft van Time Attack :p), maar kan er nogsteeds niet helemaal mee overweg :).

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    heb net via XBconnect Donscorpion verslagen met PGR 2 volgens mij deed hij niet echt zijn best maarjah ik wel gewonnen...hij reed met een TVR Cerbera Speed 12 en ik in m'n mercedes clk-gtr :p

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet niet hoe goed Donscorpion is, maar ik weet wel dat ik met regelmaat TVR's versla met m'n GT1.

Of hij moet echt heel moeilijk te besturen zijn of ik ben allemaal AR-gebruikers tegen gekomen.

19. Lionhard

Lionhard Guest

De TVR rijd heeeeeel anders dan de porche dat moet je zeker niet onderschatten.
    ik werd vroeger oko helemaal gek als ik iemand versloeg in zijn tvr met mijn porsche maar nu ik die tvr zelf heb gehaald valt dat toch echt vies tegen.

Hij is heel snel en je moet er ff aan gewend raken.

*staat ermee in de top 100 nurburgring*

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een tijdje geleden tegen King Tuur geraced. Hij met de TVR, ik met de Porsche. Ik kon niet eens in de buurt blijven (ok, het was natuurlijk wel Tuur). Later stelde hij als host- op mijn verzoek- even 'car specific' de TVR Speed 12 in. Iedereen die die auto dan niet heeft in de room, krijgt hem als ghost. Ik had op dat moment een platina of 100 in de KWS, de rest goud. Toch ook niet slecht. Maar ik reed als een zwabber over de baan met die TVR.

(een simpele) conclusie: als je met je CLK of GT1 oid iemand met de TVR erg makkelijk inhaalt kun je er met zekerheid vanuit gaan dat die persoon een Action Replay gebruiker is. Iemand die alles platina in de KWS heeft, kan ontzettend goed hot laps rijden, heeft zijn auto's tot in de linkerachterwiel-ventieldopjes onder controle en zal dus echt niet over de baan zwalken (tenzij hij die bak net heeft). En met alle respect, maar RuffRyder heeft ook niet het spel op alles platina uitgespeeld. No problems verder, ik bedoel alleen aan te geven dat de leercurve van PGR2 zó is, dat als je de TVR kunt unlocken, je er ook echt wel mee kunt rijden.

Deel Deze Pagina