Van Gamespot: Lachen zeg, al die akties die ze daar in Japan verzinnen. En dan nog zo slecht verkopen....
Misschien helpt dit wel voor de naamsbekendheid, maar het lijkt me dat de verkopen hierdoor niet gaan stijgen.
jajoh..laten bestellen via internetz..krijg je hem ook nog gratis ook (jaah niet in het half uurtje geleverd he...en hijs is ook nog ijskoud ook...en als het via het schip gaat, nog beetje groener..)uhm ja toch niet zo'n goed idee;-)
Eten ze die ook met stokjes?? Ik vraag me af of de bodem ook zwart is, net als bij de xbox. Waarschijnlijk kun je er wel gratis extra groene paprika bij krijgen. Maar ff serieus. Denkt Ms echt dat hierdoor de verkoopcijfers zullen stijgen? Het zorgt er alleen maar voor dat ze de Xbox daar in Japan nog minder serieus nemen. Vage actie dus...
Das waar, ze drinken immers ook kouwe koffie uit een blikje, uit een automaat. Ook hebben ze kwallen als huisdier. Een xbox pizza is zowat onorgineel of saai, voor die vage Japanners dan.
haha ik vind het wel een leuke actie! maarja, weer typisch iets wat alleen in Japan verkocht wordt... En misschien helpt het iets voor de naamsbekendheid daar - maar ik verwacht niet dat er daardoor meer xboxen verkocht gaan worden En ook wel cool dat je er een xbox mee kunt winnen Als dit in Nederland ook verkocht zou worden zou ik er wel eentje willen proberen hoor!
Jaja...Wat ze al niet doen voor de verkoopcijfers. Ze gaan daar nu bij Dead or Alive: Extreme Beach Volleyball Xbox bundel een gratis knuffelkussen meeleveren. (Sick!)
Ghehe , die ga ik ook bestellen Ze moeten ook Xbox cola / sinas blikjes maken of een nieuw xbox drankje dan presteer je beter op live
Rare jongens die Japanners , wat ms al niet doet voor een beetje extra verkopen in het land van de gamesverslaafden.
Noem het maar ziek. Deden ze dat maar in ons kikkerlandje, kon ik m'n DOA-gekke vriendin een Xbox 'aansmeren'.