Da's wel leuk. Dan hoef je niet tot 3 uur s'nachts te wachten. GTA3 is ook top. Ik hoop maar dat True Crime: Streets of LA wat wordt. Ik heb een beetje het idee dat het spel niet helemaal "free-roaming" is za'k maar zeggen. Dat het gewoon; stukkie rijden, stukkie indoor vechten, stukkie rijden enz. is....
Mijn xbox blijft iedere keer als 'ie even de stekker uit het stopcontact heeft gehad opnieuw om de tijd vragen: heb halo rondgespeeld op normal/heroic en legendary, da's dus wel meer dan 24h laadtijd voor die batterij. Hebben meer mensen dit? Ik heb geen zin om voor zo'n detail die hele repa hassle op mijn nek te halen, maar als iemand zegt: onder garantie wegsturen die bak, want dit of dat... Dan wil ik het graag horen. Want helemaal ok is 'ie dus ook niet blijkbaar.
Kwenie, heb nog nooit de stekker eruit gehaald. Hij hoort het na een tijdje spelen wel te onthouden ja....
ik hoop dat de xbox straks gebruik gaat maken van weerservers. op het internet staan namelijk een aantal sites die het weer bijhouden. het lijkt me echt leuk dat als het bij jou buiten gaat regenen het in het spel ook gaat regenen. zal wel niet.
Oh, ja. Ik heb mijn XBox voor reparatie gestuurd en toen ik hem terugkreeg stond de tijd nog goed. Hij hoort het dus wel te onthouden.
als je xbox zonder stroom staat, onthoud hij de tijd voor een tijdje(lol) maar als je hem te lang zonder stromm laat staan vergeet ie ut en mot je het opniew invoeren
Ja, maar dus niet meteen zoals sirmartyntf zei. Dat hoort dus niet. Maakt het trouwens iets uit als je je XBox gewoon permanent in het stopcontact laat zitten? In de handleiding staat dat je hem alleen als je langere tijd niet speelt los moet koppelen, maar in de handleiding van m'n GameCube staat dat je hem altijd na het spelen moet loshalen. Of heeft dat gewoon te maken met dat ze zich indekken tegen brandgevaar en zo....