1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulp bij overnet (Niet illegaal denken)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mvdstam, 3 feb 2004.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik gebruik Overnet om bepaalde progjes de downen (niet meteen illegaal denken) van vaak meer dan 800 MB. Alleen nu ben ik een programma aan het downloaden wat blijft hangen op 20%, echt mega irritant en na 2 dagen gaat 'ie nog niet door. In feite, er zijn een par MBtjes vanaf gegaan 8) Wie o wie kan mij helpen _O_
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Opnieuw downloaden dan he... Of er is gewoon geen gebruiker van online die het kan sturen...
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Er stond bji availabilty 231 mensen, dus dat kan het prbleem niet zijn. En ik heb al bijna 200 MB, dus ik ga echt niet opnieuw beginnen 8)
     
  4. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    1-wil niet zeggen dat die 231 mensen ook online zijn
    2-het werkt dus met peer-to-peer en dat betekend ook soms --> wachten op je beurt.

    Geef de moed dus zeker niet op. Ik heb wel eens gehad dat ik al op 87% was en toen duurde het nog een maand.
     
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    welk prog?
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Een maand? 8) Wow, nou ja, ik wacht maar af, maar is het wel normaal dat je download terug loopt? Gisteren had ik 190 MB en nu 188 MB... :confused:
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Overnet
     
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Hee, wat nou 8) Mijn download is 5 MB teruggelopen! Is dit een foutje van de software ofzo? Of ligt het ergens anders aan???
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja dat het teruggelopen is klopt niet helemaal, waarschijnlijk een registratie fout ofzo, maarre met zulke programma's duurt het echt jaren voordat je iets binnen hebt, er zijn snellere manieren maar daar mag ik helaas niets over melden :+
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh mag je hier niet illegaal denken, is denk nu ook al illegaal? :9

    Het kan aan overnet liggen maar ik denk dat als ie al een paar dagen niks doet dat t aan de server ligt waar je vanaf download...
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah toe :)
     
  12. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je download terugloopt kan waarschijnlijk aan het volgende liggen.

    Bij veel shareprogramma's kan je instellen dat wanneer je download stopt, of wanneer je bijv je prog uitzet en de volgende keer weer inlogt dat je download dan een aantal mb/kb van wat je inmiddels had gedownload opnieuw download omdat er misschien een fout kan zitten in het laatste deel....
     

Deel Deze Pagina