Hulp gevraagd bij Halo level 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Halogamer, 6 feb 2004.

1. Halogamer

Halogamer manowarfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je heen moet wie weet een goede walktrough??

2. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Gamefaqs? Of je kunt misschien even beschrijven waar je bent? Halo is namelijk niet echt moeilijk om uit te vinden waar je heen moet, zeker level 4 niet :)

4. Halogamer

Halogamer manowarfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij twee hunters die al wakker zijn en waar ik niet langs kom

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    das leuk stukkkie....:) :) :)

achter die 2 dozen vlakbij die gassies heb je superhealth en ergens op hill wapens en health pack, shiet ze met een pistol of sniper in de back als je die hebt!!!
    anders moet je gewoon veel plasma granaten gebruiken en goed richten op de buik!!!!

snappie??
    :confused: :confused: :confused:

6. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    een shot ik het oranje gedeelte is voldoende

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Met een pistol of een sniper wel ja. Je hebt daar toch een tank? Je kan ze dan gewoon met die tank op ze schieten. Of eventueel met een warthog, ghost of tank ze overrijden.

Ik vind hunters trouwens 1 van de makkelijkste gasjes. Je loopt naar achter, laat ze (mis) slaan, je gaat bij zijn rug staan, schiet hem met een pistol round in zijn rug. In 1 keer dood.

Laatst bewerkt: 6 feb 2004
  8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 3 plasma nates en een beetje schieten en hij is dood...

9. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    of er gewoon een dikke bitch fight van maken door hem de hele tijd te slaan:9 . En zelf niet geslagen worden natuurlijk!

10. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    rick naar jou hoeven we iig niet te luisteren...je weet niet eens welk level je het overhebt OEN! level 4 is the sillent cartografher ofzoiets...jij bedoelt assault of the controlroom, das level 5!*)

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben idd een oen ja|:- Pilar of autum, Halo, thrut of reciliation, Silent Cartographer, Aussault under the control room natuurlijk.
    Sommige stukken zijn best waar hoor, ondanks ik het over een ander level had. Dus je kan best een deel naar me luisteren ;). Maar, met pistol of sniper kan je de hunter in 1 keer doden door hem in de rug te schieten op het oranje deel, met een rocket launcher trouwens ook. Als je hunters moeilijk vind kan je ze ook overrijden met een warthog.

12. XBOXFREAK7

XBOXFREAK7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat moet je weten heb het uitgespeeld op legendary dus ik zal het wel weten

13. XBOXFREAK7

XBOXFREAK7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loop tegen die hunters aan en pas op voor dat geslaan. Je moet je machinegeweer gebruiken.

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    machinegeweer:confused: dat is het slechtste wapen dat je kan gebruiken tegen die beesten, op plasma pistol na:confused:

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Licht eraan welke machinegeweer hij bedoelt. Die van de auto is goed tegen hunters. Je hebt alleen kans dat ze de auto omver schieten. Als hij de gewone aussault rifle bedoelt is dat idd geen goed wapen tegen hunters.

16. Halogamer

Halogamer manowarfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die tank dan?

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon al ziegzaggend achter hen gaan staan, snel je pistol pakken, 1 schot in die oranje vlekken(zijn zwakke plek), en hij valt dood.
    @halogamer: er is geen tank in 'The Silent Carthographer'.

Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Manmanman...

Plasma pistol en normaal pistol of plasma pistol en AR, beste combinatie vaak.

Maargoed, er is geen tank in level 4 hoor, misschien ben je in de war met de multiplayer van de pc versie.

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een foutje van mij... Sorry daarvoor. Ik had het verkeerde level in mijn gedachten. Die tank komt in het volgende levels als je de Silent Cartographer hebt uitgespeeld. Heb je nu nog steeds moeite met die Hunters?

20. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk jij ja, maar richt in het oranje gedeelte, dan is hij wel dergelijk goed, in tegenstelling tot de plasma rifle met de zelfde methode.

Deel Deze Pagina