Halo 2 - Fall 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 30 jan 2004.

1. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    Te lang!!

Verdomme het duurt gewoon te lang....:confused: voordat Halo 2 uitkomt :'-(

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja het is jammer maar we hebben tussendoor wel nog fable sudeki ralisport challenge 2 splinter cell 2 en nog meer..

3. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, er komen tussendoor nog veel belovende games, die de wachttijd nog enigszins kunnen verkleinen(voor gevoel dan), maar ik heb echt heel veel zin om dit spel te spelen! :9

4. spikehead

spikehead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vorig jaar naar de E3 geweest en dat was vet mega super gaaf echt waar :cool: misschien geloven jullie dit nie maar ik heb de demo van halo 2 op een biosscoop scherm gezien en dat is zo vet :mad: maaar het duurt weeeeer zo langgggggg nie cool meer:'-(

5. solo-superior

solo-superior ruil nooit met shloo

Leuk Bevonden:
    0
    ben je dan als journalist naar de E3 geweest? of hoe werkt dat. kan je gewoon als consument de E3 binnekomen? en moet je 18 jaar of ouder zijn? ik wil alles weten8) we gaan volgend jaar rond mei naar los angelas. en ik zou graag willen weten of ik ook daar binnen kan komen, tegen de tijd dat we daar zijn ben ik 17. maak ik een kans?

6. jpeetje

jpeetje XgamerX

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet wachten tot Halo2 uitkomt, kan ik teminste weer wat nieuwe multiplayer levels spelen met wat vrienden....

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    1raad, niks veelbelovends of previews meer lezen over halo2. Dat doe ik, en ik eb wel in geen maanden meer over halo2 gepiekerd. hehe. en geloof of nie, ik was een HELE grote fan van halo (zowel singleplayer als xboxconnect)

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    volgens mij is het press only. Dus tenzij je een gamesjourno bent of iemand van een developer, maak je geen kans...

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    valse pasjes misschien?

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    wat ik altijd hoor van de E3 is dat de beveliging altijd knudde met een rietje dus wie weet maak je een kans.....

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    haha, is dat zo? blijkt maar weer dat ik er nooit ben geweest. Officieel kan het niet dus, maar onofficieel zijn er mogelijkheden...als je er toch bent..

Deel Deze Pagina