raar dat het nog niet online is. Ik verwacht deze keer minstens een videotje ofzo of een nieuwe screen. Weet ieamnd wanneer z het meestal online zetten
Bungie zit op de westkust van Amerika, oftewel het is daar vele uren vroeger, uurtje of 10 vroeger volgens mij.
Nee het is nu daar over 12:00 ongeveer 12:30. Frankie, die de updates post heeft zich net aangemeld. Dus denk dat hij bezig is met het uploaden of het schrijven
Die van xbw.nl komen elke zaterdag of zondag, dus niet zo ongeduldig. En al zijn ze wat later bij Bungie, wat maakt het uit.
Normaal komen ze rond de avond uit (XBW is wat langzaam), maar als je de oude updates hebt gelezen (Halo:CE) weet je dat het soms ook eens op zaterdag kwam. Kalm aan, hij komt zo.
bijna alle posts op die site zijn zo ron 10:00 s'ochtens. aangezien washington 9 uur tijd verschil heeft is het daar nu 14:30. beetje laat. maar ik kan wachten. ik hoor het morgen wel
Staat inmiddels al paar uur online: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4753 Niks speciaals, just some info.
Die persoon had het over zaterdag en zondag, ik ging ervan uit dat hij niet loog. Vandaar dat ik zei dat XBW langzaam was. Ik lees ze namelijk bij TXB, meer Halo-fans.
GVD, dit is toch niet de beste update tot nu toe? Geen plaatjes, geen filmpjes, en geen spectaculare info...
Ik had ook wel wat meer verwacht. Ik vind 't een beetje zouteloos om een geweldige update aan te kondigen en vervolgens gewoon wat informatie te posten die ongeveer van hetzelfde kaliber is als bij de vorige. Misschien dat ze ons ff in spanning houden. Volgens mij zitten ze zich daar bij Bungie nu kapot te lachen om de teleurgestelde reacties op de fora en dan komen ze volgende week plotseling met iets supervets.