ik denk dat de nieuwe 007 een vet spel word maar en paar dingen weet ik niet zeker en ik hoop dat jullie dat wel weten. die dingen zijn: zijn er weer minivoertuigen in de multyplayer? wat zijn precies de soorten multyplayer? (ik heb gelezen op verschillende sites dat er een gewone area en co opertive play en ook race) maar ik weet dan niet of deze onderdelen in de multyplay zitten want op elke site lees ik wat anders ik hoop dat jullie het wel weten.
Er zijn al zat James Bond EoN draden. Dus deze zal wel snel gesloten worden... Lees zoals Xyber zei, de prvieuw eens door om er achter te komen.
tinman NL en xyber ik heb die preview al 10x doorgelezen en al die reacties doorgelezen maar iedereen zegt wat anders!
Ik speel momenteel EoN en ik vind het echt een te gek spel. Waarom ik dat vind heb ik geschreven als commentaar bij de preview van het spel op XBW. Rudeboy checkit!
Hehehe cool ... ik hoop de review versie te krijgen ... dan kan ik ook eens kijken of het echt een goed spel is (las net je commentaar)
De multiplayermogelijkheden van EoN zijn: Cooperative: Twee spelers werken 11 speciaal voor de multiplayeroptie ontworpen levels af. Daarbij draait het om samenwerking tussen de twee MI6-agenten. Race: Beetje misleidende naam. Dit is cooperative, maar dan met een tijdslimiet. Scramble: Weer een variant op cooperative, deze keer draait het om een zo hoog mogelijke score halen. Hoe je scoort, kan je zelf instellen. Arena: Maximaal 4 spelers kunnen het tegen elkaar opnemen. Moet wel eerst unlocked worden dmv cooperative Gadgets, laat staan minivoertuigen, ben ik nog niet tegengekomen in de multiplayeroptie. Check Xbox Magazine nummer 2 voor een uitgebreide review