Ik heb een panasonic plasma tv. 99 centimeter 100 hz Maar bij de xbox en gamecube ondervind ik problemen met de kleuren. ik kreeg heel veel kleurloze vlekjes die trillen in beeld als ik een game speel. Vooral als de kleuren helder zijn. Hoe kan dit is mij vraag??? Ondersteunen de xbox en gamecube geen plasma tv of is het beeld te groot?? Kan ik dit probleem oplossen met een RGB kabel???
plasma tv daarvoor heb je een hdtv scart cable nodig die kun je bestellen uit amerika en staat op deze website ook bij hardware onder high definition scart pac of zoiets
Ik heb gezien dat de xbox zo'n kabel heeft. Staat op www.dimplus.nl maar heeft de gamecube ook zo'n kabel??
30 euro maar dan moet je ook nog andere aparte kabels kopen en ik zou niet weten welke dat zou moeten zijn daarvoor moet je denk ik naar de mediamarkt of naar een andere winkel
dim+ is iig een kutwinkel...altijd problemen met leveranciers, en zit zit telkens vol met jongens die erkomen om hun ego te strelen van kijk mij eens bikkel zijn in de gameshop dus ZOEK VERDER -stop met financieren van de dim+ ...sorry voor de oftopic geblaat
Ik ben dus 'het lul' In Europa lopen ze nog achter op dat soort dingen. Aan al die kabels heb ik nu nog niks. consoles maar weer aansluiten op oude tv
Was het niet zo dat een europese xbox geen ondersteuning had voor HDtv om zo de produktiekosten lager te maken?
En het is het ook niet zo dat een plasma TV binnen 1 jaar al kapot is? Ze raden het zelfs in de winkels al aan om niet zo'n ding aan te schaffen. Zo'n scherm is opgebouwd uit blokjes ofzoiets en er scheen dan nog wel eens een blokje kapot te gaan. Dit is ook maar wat ik gehoord heb hoor, maar vind het wel bijzonder mooie TV's.
Plasma tv's zijn er gekomen om die platte tv's wel te verkopen maar ze hebben toen plasma gemaakt omdat lcd nog te duur was. Lcd schermen zijn namelijk beter
ja de kwaliteit van plsama tvs is echt bagger. Maar ja het oogt natuurlijk wel mooi zon monster in je huiskamer...
Was toch ook zo dat als iets lang in beeld stond bij een plasma tv dat het in het scherm wordt gebrand? Zoals het logo van een tv zender.
dat zou best kunnen dit gebeurt immers ook met je pc monitor als je die te lang aan laat staan. Alleen gaat het bij een plasma tv wat sneller denk ik...
Is allemaal onzin volgens mij dat plasma slecht is. Lcd is qua oppervlakte sowieso al beperkt, het gaat niet verder dan 82 cm, terwijl je met plasma al veel groter kunt krijgen. Die kijkhoek bij lcd vind ik ook erg irritant. Dat inbranden gebeurd net zo snel als bij een gewone tv, aangezien het dezelfde fosfor onderdelen zijn. De levensduur beperkt? Je moet echt heeeel veel tv kijken, voordat ie stuk gaat. Ik heb die cijfers gehoord, en het was iets van 15 jaar met een behoorlijk gemiddeld aantal uur per dag, dat redde ik sowieso al niet. Maarja, als je de hele dag xboxt...
doordat het scherm groter word worden de pixels dat ook. Zelfde als je een plaatje van 100x100 uitrekt tot 1000x1000.
ik heb een "Sony PFM-500A2WE" en heb nergens last van werkt nog steeds perfect na zo'n 9000 kijk uren nu.