2 consoles, 1 TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fruxxxano, 6 feb 2004.

1. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil naast mijn xbox ook m'n ps1 op m'n tv aansluiten, maar er zit maar 1 scartaansluiting op, hoe kan ik er dan 2 op aansluiten:confused:, zijn er dingen die je scartaansluiting splitsen:confused:

2. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een splitter, vraag maar eens bij de lokale electrozaak ;)

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    €5 op de markt... :)
    €15 tot € 20 in de winkel :eek:

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    als je RGB heb let dan wel op dat je scart splitter of scart blok het ondersteunt

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Of een tv met meerdere scart aansluitingen...

6. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mij ps1 voor op de tv gedaan met de gewone stereo en video plug, maar dan moet je die natuurlijk wel hebben

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    bij zo'n splitter verlies je wel kwaliteit ten aanzien van een Advanced scart dacht ik.
    ( bij mij veranderde de kleuren een beetje toen ik zo'n ding eraan hing )

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Logisch, omdat die splitters vaak geen RGB ondersteunen, waardoor heel je Advanced Scart kabel nutteloos is geworden (afgezien van DD5.1 that is).

9. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook splitters waardoor je 3 of meer dingen erop aan kan sluiten?

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja die heb ik boven ook en zit beneden ook in de tv, ik zou em niet in een winkel halen maar gewoon ff zoeken naar standjes op een weekelijkse markt en dan vragen want dat schilt je meestal meer dan de helft van de prijs :)

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    dan hoef je alleen 1 stekker eruit en 1 erin te steken

12. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een gekocht, niet waar je er 3 op kan aansluiten maar 2, ik kan moeilijk op de markt gaan kijken, die is alleen donderdag als ik op school zit. hij was 14.00 euro, ze hadden er ook een van 5.00 euro, maar die vent bij die winkel zei dat die een stuk mindere kwalitiet was.

13. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet 2 van die splitter kopen en die ene splitter in dei andere douwen zodat het er 3 worden?, of word de kwaliteit dan heel slecht?

14. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkt het. ik heb thuis 4 scart aansluitingen nodig voor mijn aparatuur. 1 voor de xbox, 1 voor de dvd-speler, 1 voor de video recorder en 1 voor mijn tv op mijn surround set. ik heb daar van die splitters voor gebruikt 2 stuks in mijn geval en dat werkt prima. je moet alleen na een potje xbox wel een paar knoppen omzetten voor dat je video of dvd kan kijken.. je moet alleen ff opletten dat als je een scart aansluiting van de tv naar je surround set hebt. dat je die direct in je tv plugt (ik heb gelukkig 2 scart aansluitingen op mijn tv)

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  15. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    J hebt ook gewoon apparaten met meerder scart ingangen en 1 scart uitgang, dan kan j gewoon 4/5 apparaten op aansluiten(bv xbox, ps2, dvd speler, etc) kosten oo niet zo veel. J hebt ze nl ook van speedlink, kosten ze maybe een 10ntje ofzo

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt ook een van je consoles op je video recorder aansluiten (als je die hebt:eek: ). Dat heb wij ook, wij hebben de xbox op de video aangesloten en de snes en de n64 zitten wel op de tv aangesloten;)

Deel Deze Pagina