Ik heb een MSN probleem. Via de orriginele MSN connect hij niet, en mijn verbinding vertoont ook geen activiteit als ik het probeer. Maar als ik via e-messenger kijk, zie ik dat er wel mensen online zijn. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Of een oplossing?
Ik heb precies het zelfde probleem, gewoon een aantal keren proberen om in te loggen, kom je er vanzelf door! ik denk dat het misschien te maken heeft met die mydoom aanval op ms.com ..... ? Groeten Ewout
Bij mij ligt het er al 4 dagen uit. De verbinding toont geen activiteit. Ik probeer het meerdere malen. maar telkens krijg ik toch dit. " aanmelden bij .net Messenger Service is mislukt, mogelijk door een probleem met de service of met je internetverbinding. Controleer of je verbinding hebt met het internet. 0x81000301" Ik heb messenger ook al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Het is gewoon de standaart 6.1 versie. ( msn is KNK) weet iemand een betrouwbaardere waarmee je toch je buddylist van msn hebt.?
Ik heb ut nu weer..... Zit nu wel op messneger via www.e-messenger.net maar dat is ook niet alles....