Nieuwe films downen....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door azzkickr, 8 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He gasten,

ik weet niet of ik nu over de scheef ga (The rules, ya know) maar ik probeer het gewoon.
    De laatste tijd hoor ik steeds meer om me heen dat het aanschaffen van de nieuwste films op dvd geen enkele moeite is. Nu ben ik eens gaan kijken bij Kazaa en er een paar uitgeprobeerd maar de kwaliteit blijft ver achter van wat je met zo'n copy dvd krijgt.
    Nu is mijn vraag of iemand een site of ftp adres weet waar je die nieuwere films wel met een goede kwaliteit kunt downen?????
    Ik wil ze gewoon voor thuisgebruik gebruiken en er geen handel mee opzetten of zoiets.(te link)

alvast bedankt.....

2. knuckles12

knuckles12 Colorbleed Founder

Leuk Bevonden:
    0
    Hey alleen al downloaden van 'nieuwe' films is zo en zo al illegaal... Ook al is het alleen voor thuisgebruik...

Ik ben geen mod.. maar volgens mij mag hier niet over illegale onderwerpen gesproken worden.. en ik denk dat hier een slotje op komt.. ik denk dat, maar weet niet zeker O-)

3. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer de winkel eens zou ik zeggen. Het downloaden van films is illigaal en daar doen wij hier niet aan. Een groot hangslot dus voor deze topic en lees in vervolg het beleid eerst voordat je zoiets gaat posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina