BC: Beleef de prehistorie opnieuw!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 3 feb 2004.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Aangezien deze game mij zeer interesseerd en ik geloof velen met mij, open ik deze thread. De game wordt al lang besproken maar echte goede threads heb ik nog niet gevonden dus ik dacht, laat ik er zelf maar 1 openen. Om je even in te lichten in het verhaal van BC, dit staat op de website van de developer:

Natuurlijk kennen de meesten van ons de game maar hier nog even wat screens:

Voor filmpjes verwijs ik graag naar een, ietwat oude maar zeer fraai filmpje van de developer zelf
    http://www.intrepidgames.com/Downloads/BC_E3_2002_High.avi

Voor nieuwere filmpjes, hoewel korter en kleiner, zou je hier moeten kijken voor een aantal filmpjes van IGN.

Ook hier is er een filmpje te bewonderen met een wat betere resolutie dan IGN.

Vertel me wat je van de game vindt! Ik vind het erg leuk, vooral het leerproces in het spel lijkt me geweldig en uit de filmpjes van IGN blijkt dat je je ook flink moet kunnen afweren tegen dinosaurussen. Ik ben benieuwd!

Tothegame.com zegt dat de game een UK-release heeft op 5 maart 2004 en de release in de VS nog niet is beslist. Zou het dan toch gebeuren dat Europa hem eerder krijgt? Laten we het hopen...

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Zeer veelbelovende game lijkt mij. Kijk er nu al naar uit. Maar ik denk niet dat hij in maart uitkomt.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    BC viel toch ook onder MS studio's ? Zo ja, dam moet je er niet op rekenen dat hij op maart komt, hij staat ook niet op de lijst v/d frontpage :)

EDIT:
    :)

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  4. DonScorpion

DonScorpion Guest

Damn, mooie game zeker weten :), wel wat voor mij :D

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    bij gametrailers was vandeweek ook een nieuwe (gameplay) trailer te bewonderen.

dit lijkt me best een vet spel worden.

[EDIT] er is er nu nog een gepost, maar das een hele oude.

Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  6. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk net als vele anderen uit naar deze game...lekker wat holbewoners opvoeden, dinos afmaken etc etc...zalig gewoon

BC wordt een geweldig spel*)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Toch weinig reacties op deze thread. Mij lijkt ie ook erg vermakelijk worden. Ziet er sfeervol uit in iedergeval.

8. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het klopt niet, dinosauriers waren al uitgestorven voor de komst van de homo-eractus.Toch geven de dino`s de extra kick in de game.Wanner komt ie trouwens uit of waar is hij verkrijgbaar.

9. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is precies de bedoeling van 't spel? of komt het dat ik dat niet weet omdat ik die groene tekst niet heb gelezen? ;)

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    De homo erectus kwam 62 miljoen jaar na het uitsterven van de dinosaurussen... maar wat fuckt dat? tis gewoon een vette game. Eerlijk gezegd kijk ik dan ook meer uit naar deze game dan naar fable

Fable wordt een spel die je binnen een uurtje of 20 hebt uitgespeeld en ik denk dat deze (net als morrowind) toch wel een uurtje of 200 aan gameplay heeft

De bedoeling van het spel is overigens je onderdanen op te voeden. Jijzelf bent leider van je dorp en in het begin zijn je onderdanen oerdom ze kunnen nog helemaal niets en lopen bij wijze van spreken zo de bek van een t-rex in. Jij moet ze opvoeden en laten zien hoe ze bepaalde dingen moeten doen (zoals jagen) alles wat je doet beinvloed je onderdanen en ze leren overal van.

Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  11. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een erg gaaf spel. ga hem denk ik wel kopen......

12. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veelbelovende game, ik hoop wel dat de gameplay een beetje goed uit de verf komt.

13. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    haha ziet wel goed uit allemaal

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt je moet ze echt opvoeden. Ik heb ergens weleens gelezen dat je een bepaalde actie moet voordoen en het dan aan je 'onderdanen' moet leren. Lijkt me echt een fraai spel worden, mij lijkt het ook leuker dan Fable. Ik vind Fable nog iets te vaag, dit gaat echt gewoon over overleven met je groepje mensen. Dat er dinosaurussen in het spel zitten vind ik, alhoewel misschien historisch niet verantwoord, een grote plus omdat er ook een verdedigingselement in het spel komt. Grote kans dat je je onderdanen ook moet leren om te vechten tegen deze dino's, lijkt me erg leuk :)

15. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je leuke reactie(die waarschijnlijk op mij bedoeld was) maar dat zei ik ook al.

EDIT wanneer komt ie uit?

Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Het staat in mijn eigen post, op ToTheGame staat wat ook hierboven staat, maar wat zeeeer waarschijnlijk zal zijn is dat ie wordt verschoven naar zomer/herfst 2004. Jammer maar tegenwoordig is niemand daar meer verbaasd over (Fable ;) Halo 2 ;))

17. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    De game komt volgens mij ergens in de laatste 3 maanden van dit jaar uit....zal dat eens navragen bij Sam als ik m weer online zie maar ik denk dat hij daar niet op zal mogen antwoorden.

18. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Sam heeft gezegd dat Fable als eerste van de Lionhead-games gereleased zal worden, en dat dit na Mei 04 zal zijn, dus ik verwacht BC herfst dit jaar :)

Een origineel spel, en het lijkt me zeker wel wat! :) Ga hem denk ik ook wel halen dan, iig als de reviews goed zijn O-)

19. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Oowh waarom moeten we zolang wachten op al die goede titels :mad:

Deel Deze Pagina