C&C op de xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 5 feb 2004.

1. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet of deze titel ook nog een keer op de xbox verschijnt ,het is een zwaar verslavend spel die ik al eens op de playstation had ,maar zijn er plannen om ook op de xbox te verschijnen?

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, C&C verschijnt nu niet op de xbox, morgen niet en dus nooit niet. Waarom? Omdat je RTS simpelweg niet zonder muis kan besturen, en aangezien die er ook niet aan komt....... Btw er moet wel een verschil blijven tussen console gaming en PC gaming, anders kan je net zo goed geen xbox kopen ;)

3. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    C&C staar voor, Command & Conquer?

4. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    waarom isie er dan wel voor de playstation ,en de sims ook op xbox ,nu ook broken sword ook een echt pc game ,ik bedoel te zeggen dat er toch steeds meer pc games op de xbox verschijnen ,dus hopelijk ook op onze doos (C&C) afwachten maar denk ik dan ,misschien dat iemand anders wel goede berichten gehoord hebben.

5. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    JA !

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Was het eerste dat in me opkwam.:+

7. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb C&C Red Alert veel gespeeld op de playstation 1 en dat ging prima met controller hoor. Met muis gaat inderdaad beter. Ik denk eerder dat het met de resloutie van de tv te maken heeft. Al die kleine units zijn moeilijker weer te geven met een lage resolutie dan met de hogere resolutie van een beeldscherm. En de processorkracht van een pc is hoger lijkt mij. C&C Generals vraagt al aardig wat. Ruim boven 1 Ghz om het goed te laten lopen. En dan heb je als laatste nog dat ik denk dat consolegamers liever 3D action games of race- en sportgames spelen dan RTS. Of dat idee hebben developers. Ik weet dat voor de PS2 Age of Empires II bestaat, maar dat heeft nooit het succes geëvenaard als op de pc.
    Toch denk ik dat fans van RTS (waaronder ikzelf) graag een goeie, misschien zelfs exclusieve RTS-game voor hun console zien.

ps. Ik heb ook Sim City 2000 en Civilisation2 voor de PS1. Die spellen heb ik echt superveel gespeeld. Die speel ik zelfs nu nog af en toe dus RTS op console kan zeer zeker leuk zijn.

8. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb jaaaaaaren geleden eens Command&Conquer op de Nintendo 64 gespeeld bij een goeie vriend van mij...ging perfect!!

Van mij mag er wel een hele goeie RTS op de Xbox verschijnen.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Goblin Commander is erg leuk

10. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl Bestuur XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    13
    De enige C&C die op de Xbox zou kunnen verschijnen is Renegade, maar daar komt 100% zeker geen vervolg op, of EA moet er iets in gaan zien

11. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb C&C, C&C red alert op de pc en op de playstation gespeeld en allebij bevielen me goed!! vooral met live.. zou het leuk zijn op de xbox maarja t is van EA dus dat zal er al helemaal niet in zitten!!|:-

12. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunne ze van xboxworld contact opnemen met ea of ze dat nog gaan doen C&C uitbrengen op de xbox. zou cool zijn*)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    'k heb C & C generals en zero hour op m'n pc zeer coole games zijn het....marcel d1 jij wil hem echt hebben he op je console :D

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    C&C op de xbox zou super vet zijn

tis dat die PS1 zo traag is anders had ik em samen met de muis en C&C: retaliation zo weer uit de kast getrokken

stel je es voor om zero hour te spelen over live.... met een xbox muis damn

tzou zo mooi kunnen zijn....

15. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    jazeker!!!!!!!!!!!! wie niet?

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    misschien C&C renegade 2 :D

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik vind Generals echt kut :). het wist me totaal niet te boeien (iets wat Red Alert wel deed. Doe mij maar Spellforce of Warcraft. Vooral Spellforce kan op een console nog best goed gaan worden.

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ze waren met een vervolg bezig, maar daar zijn ze vorig jaar februari mee gestopt

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je m nou zo graag op je xbox willen zien?? Geef ns een goede reden!
    Ik ben ook een behoorlijke RTS fan, maar dan wel op mn pc!! Net zo als ik sport en racespellen op de console speel!

Deel Deze Pagina