Ik vind de plasma's niet zo bijzonder (niet lelijk, maar ook niet bijzonder)..... De FRAG grenades echter, zien er echt relax uit als ze ontploffen. Heb nog niet veel betere handgranaten gezien in een shooter...
Ja, heb je em gezien in het Halo 2 filmpje van de E3? Echt te mooi voor woorden! Maar dan ook elk stofje, lichtje wat op de warthog komt veranderd ook hoe de warthog eruit ziet hé? Ik MOET deze game gewoon hebben
De AI is ook geweldig! De elites ontwijken echt goed en de grunts doen wat je van ze gewend bent: Regroupen, als ze alleen zijn vluchten ze en proberen zich te verstoppen achter bomen, rotsen, etc. en als ze hebben regrouped gaan de dwazen met z'n allen naar je toe rennen Geniaal!
Klopt, die plasma's zijn gewoon grote blauwe wolken. De FRAGS zijn de real thing (en die bedoelde ik ook eigenlijk). Ook mooi hoe de Covenant reageert op de granaten en wegduikt of weggeblazen wordt. Je ziet dan dezelfde angst en paniek als wanneer je met een Warthog op een groepje Covenant inrijdt.
midden in een groot gevecht een plasma grenade tegen een grunt aangooien, die dan begint te flippen en recht op een elite afloopt! heeeeeeeerlijk....
ik heb halo van voor naar achter helemaal gezien en het is echt een geweldig spel maar ik heb het zo veel gespeeld dat ik eigenlijk geen zin meer heb in halo 2 wat vinden jullie daar van?
Heb ik (ookal vindt ik het achteraf stom) eigelijk ook.Zo van : genoeg halo voor mij, laat halo2 maar wachten.
Dat heb ik juist niet. Juist doordat ik kort geleden de boeken heb gelezen en daarna (pas) HALO op legendary heb uitgespeeld ben ik echt superbenieuwd naar het vervolg. Ik wil gewoon verder, verder in het verhaal, de actie en de graphics. Ik heb HALO veel gespeeld, maar erop uitgekeken raak ik nog lang niet.
eh, tja.... Gewoon naar Proxis.be gaan en ze bestellen? Ze zijn dan wel in het Engels geschreven maar dat boeit niet zo. Ze zijn niet zo moeilijk en ze vertellen zo veel van het verhaal dat je niet tre horen kreeg in het spel. Het verhaal is namelijk veel uitgebreider dan de meesten denken. Ze maken je waarschijnlijk ook meteen weer zo enthausiast dat je niet meer kunt wachten op HALO2.
jah. Doen! Het hoort bij het spel... ow damn, na First Strike wil ik echt weten hoe het verder gaat..maar dat ga ik hier niet spoilen! Als je niet wat wat de Unyielding Hierophant is, wie Zuka Zumamee en Irna 'Nosolee waren en Ascendant Justice je niks zegt, heb je echt een hele grote achterstand op de Haloboek lezers. Ongetwijfeld weten wij al meer van Halo2s verhaallijn dan jij, ook al hebben we beiden Halo gespeeld....
Haha, vet lachen ja, als je een plasma grenade op een grunt gooit rent 'ie paniekerig weg "get it off off me! WHAAAA" terwijl hij naar een groep elites loopt Geweldig!
en dat je als je met je sniper iemand in het vizier hebt, dat je dan ook de distance in je viziertje ziet, en als je dan een headshot afleverd, en je tegenstander in elkaar ziet zakken, erg kewl.
ook heel cool, dat er echt een verschil is tussen stragegien en deze zeker tot hun recht komen als je ff wacht/Marines het vuile werk laat doen. Dan zie je grunts echt verzamelen om dan een frontal charge te doen, Jackhals langzaam voorwaarts met hun schilden en Elites snelle acties, snel dekking zoeken en flanken. En hunters natuurlijk, die gewoon frontaal erop loss gehen. heel cool!
Irna noselee is toch die elite in de pillar of ataumn die Zuka en Yayap commandeert. Yayap is mijn favo grunt.
Irna Nosolee: Spec OP (onzichtbare) Elite..een spy dus. Volgde cpt Keyes totdat deze hem dood schoot en route to Halo. Zuka Zumamee: Black Op Elite (zwart), gered door Yayap en consorten. Yayap viel daarna natuurlijk onder zijn bevel. Staat in zelfde verhouding tot Irna als Spartans naar ONI. Ze leven langs elkaar, ik kan niet opmaken wie de hogoste in command is. Yayap: Gewoon een Veteran Grunt. Laagste klasse en dient dus diep respect te hebben voor Elites.