beste multiplayer game

Discussie in 'Algemeen' gestart door smully, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smully

smully Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie nou d e beste multiplayer game??

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    unreal tournement vind ik ook wel leuk, maar zeker niet de beste.. en wat is jouwn mening smully?

3. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind halo en doa3 de beste en leukste games om met wat vrienden te spelen

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben echt Hooked aan XIII in Multiplayer niet over l!ve maar gewoon met een maat :)
    Gewoon de perfecte wapens en weg leuke levels :) de bots zijn ook erg slim.

Mischien is het wel leuk als iedereen ook argumenten erbij noemt :)

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    ATV:3, ik speel het zelf niet zoveel maar mijn broertjes' vrienden vermaken zich er elke keer weer mee.

6. smully

smully Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet welk ik het leukste vind ik vraag gewoon mening van anderen omdat ik een goed multiplayer spel wil maar geen multiplayer over live maar gewoon split-screen

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Er zijn zoveel threads hierover en het voegt zo weinig toe, het is een veel te breed onderwerp om over te discussieren.
    Smully, ik zou eerst ff kijken naar welk game-genre je voorkeur naar uit gaat, er zijn genoeg threads met het onderwerp "beste race game/shooter/beat'm up", daaruit kun je later vast een keuze maken. Lees desnoods nog wat reviews of huur een game. Beter kan je ook de keuze voor een spel niet door andere laten bepalen, zij weten immers niet wat jij leuk vindt en delen vaak een andere mening betreft games dan jij. :)

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina