Ik ben echt Hooked aan XIII in Multiplayer niet over l!ve maar gewoon met een maat Gewoon de perfecte wapens en weg leuke levels de bots zijn ook erg slim. Mischien is het wel leuk als iedereen ook argumenten erbij noemt
ATV:3, ik speel het zelf niet zoveel maar mijn broertjes' vrienden vermaken zich er elke keer weer mee.
ik weet niet welk ik het leukste vind ik vraag gewoon mening van anderen omdat ik een goed multiplayer spel wil maar geen multiplayer over live maar gewoon split-screen
Er zijn zoveel threads hierover en het voegt zo weinig toe, het is een veel te breed onderwerp om over te discussieren. Smully, ik zou eerst ff kijken naar welk game-genre je voorkeur naar uit gaat, er zijn genoeg threads met het onderwerp "beste race game/shooter/beat'm up", daaruit kun je later vast een keuze maken. Lees desnoods nog wat reviews of huur een game. Beter kan je ook de keuze voor een spel niet door andere laten bepalen, zij weten immers niet wat jij leuk vindt en delen vaak een andere mening betreft games dan jij. Case Closed