OMFG, Check deze nieuwe ingame movie acktie, Dit word echt een wanna have voor mij http://www.gamershell.com/download_4172.shtml
Ik vind in de meeste gevallen het FPS genre, geen ene ruk aan. Al zit ik met open mond naar dit filmpje te kijken. UT 2004, ga ik zeker in de gaten houden. Vooral die Jeep met messen, extreem koel.
Ik heb het filmpje gezien maar is dan de 'flair' van de vorige unreal tournaments niet eraf? Dit lijkt eerder op die Star Wars game die online te spelen is. Wat ik me ook afvraag; hoe ze dat ooit willen balanceren. Ik bedoel; pak een tank en rij over wat mensen heen. Maar inderdaad dit moet een hele leuke aparte game worden.
Wiehoe, krijg morgen me nieuwe systeem binnen met de athlon 64 fx-51 en radeon 9800 xt dus dan gaat deze game ff op dikke fps laten runnen.
Mensen die dit spel al gespeeld hebben zijden juist dat hij zo versteld stond dat alle wapens en alle voertuigen zo goed gebalaseert waren dus niet wat jij denkt dat je een tank pakt en iedereeen overijdt want dan schiet je gewoon die tank naar de klote met jouw eigen wapens omdat de tank neit zo snel is.
Deze is idd wel erg mooi, al lijkt me die ghost wel een beetje geripped uit Halo, maar goed als het daardoor een nog beter spel wordt, vind ik et niet erg.
Als er 1 ding duidelijk is dan is het wel dat het idee van Halo geript is. Je moet ut2k4 denk ik zien als halo maar dan met UT gameplay
Waarom Halo Geript ??? niet allus wat buiten aarts voertuigen zijn van halo En Battlefield is toch ook geen halo rip off heeft ook voertuige
Ik zie zat voertuigen in dat filmpje die opgeblazen worden. Eerste keer dat ik het filmpje keek kreeg ik zelfs het idee dat ze zelfs vrij zwak waren. Die messen op dat ene voertuig schijnen trouwens af te breken als ze tegen een muur aankomen, dus Carmageddon dunnetjes over doen zit er niet in Hoewel ik bij de buggy ook meteen aan Halo moest denken, zit ik het niet zo zeer als een rip-off. En als je het met een andere fps met voertuigen gaat vergelijken doe het dan met Tribes ofzo
Ik zeg toch ook niet dat het een rip off is...ik bedoel er meer mee te zeggen dat de makers van ut2k4 gekeken hebben naar halo en gedacht hebben dat willen zij ook. Kan het nooit zkr weten maar het lijkt me sterk als het niet zo is...
ut2004 demo te downloaden, maar dat doet iedereen nu dus de servers zijn beetje overbelast. ik download em met bittorrent @ 29 kb/s. mirrors www.unrealtournament2004.com denk dat ik de komende periode niet veel voor school ga doen :{