Action replay [ HOE kun je savegame opslaan op MC 8 MB???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door enzopablo, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heeeeel groot probleem mijn xbox lens is kapot, hij gaat weg voor reparatie, er is kans dat mijn HD gewist zou kunnen worden:confused: Er si mij verteld koop een MCard en je kan je SAVE-game svan je HD naar de MCArd copieren.... wel ik net een Action replay gekocht omdat alleen zo aan een MCard zou kunnen komen, kom ik er vervolgens achter dat als ik naar mijn dachbord wel mijn MCard zie staan maar ik weet niet hoe ik nu iets kan copieren van je HD naar de MCard. ALs ik op een savegame sta en op A druk staat er alleen delete:confused:

Kan iemand me helpen ik ben radeloos

me xbox wordt moregn opgehaald en met ongeveer 20 games helemaal opnieuw beginnen neej. alleen PGR2 alles op goud al shit dat ga ik echt niet nog een keer doen.:'-(

PLEASE HELP ME

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet de bestandjes naast het grote bestandje slecteren je kan niet in 1 keer een game overzettten je moet het per bestandje doen....en trouwens als je xbox lens kapot is heb je grote kans dat je hard drive niet word gewist hoa ;)

3. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    moet dit vanuit mijn dashbord of via een game ???

Ik kan geen game laden vandaar

4. alibi

alibi Guest

ga naar je savegame op je HD, selecteer deze en dan krijg 2 opties: copy of delete. en dan op copy drukken natuurlijk!

maar sommige savegames kan je alleen deleten. helaas... dat is wel met meerdere savegames: topspin, doax e.a.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hier vraag je al precies hetzelfde... niet gaan lopen crossposten a.u.b.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina