MechAssault 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 9 feb 2004.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    MechAssault 2 aangekondigd

Gepubliceerd op vrijdag 06 februari 2004

Microsoft heeft het vervolg MechAssault 2 aangekondigd. Het tweede Xbox-spel met de grote Mechs (gevechtsrobots) wordt weer ontwikkeld door Day 1 Studios en moet voor de kerst 2004 klaar zijn.

Kon je in het vorige deel enkel Mechs kiezen, bij MechAssault 2 is het ook mogelijk om tanks, VTOL's (Vertical TakeOff and Landing voertuig) en BattleArmor te gebruiken. Afwisselend zal je deze zelfs móeten gebruiken om levels te voltooien.

BattleArmor is volledig nieuw en is in essentie te vergelijken met het Metal Gear-pak uit de Metal Gear Solid-series. Met dit pak kan je muren beklimmen (zoals te zien is in de eerste schreenshot), vijandelijke Mechs kapen, filet maken van vijandelijke troepen en in het algemeen de tegenstander het leven zuur maken. Je kan ermee zelfs meeliften op een VTOL om zo een blitz-attack uit te voeren op de vijand.

Een belangrijk gegeven voor solo-spelers is dat de single-player campagne beduidend meer voorzien is van meer diepgang in het verhaal, interactie met NPC's en missies 'delivered on the fly'. Dat laatste doet vermoeden dat de campagne misschien dynamisch is. Let's hope so.

De toevoeging van diversere voertuigen en wapens zoals de tanks en het BattleArmor verlevendigen ook de Xbox Live-multiplay.

Bron: Klik

_O_

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FF datjet weet ;) Dit weet idereen zo'n beetje als sinds die vrijdag dat het aangekondigd is ;)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    het is algemene informatie :D ik wist het niet dat er een deel 2 kwam...maar nu dus wel.... nu nog een paar plaatjus

Edit/ ik zie het al ze staan op die site 2 hele plaatjus :9

Laatst bewerkt: 9 feb 2004
  4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    ;x

Noujah dan word dit maar het MechAssault 2 draad.

5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is plaatje 1 gewoon een mech op een muur :confused:

ik vind em een beetje groot als battlearmor.

6. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    wordt volgens mij wel ernstig kicke deze game

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    vond mechassault 1 al cool online CTF :p maar 2 lijkt me zoooooo meesterlijk :D

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Een mech op een muur aka 'Wallcrawler'.
    Het ziet er trouwens goed uit...

9. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, dat klinkt goed. Ik vond deel 1 heel erg vet, zowel single als multiplayer en volgens mij wordt deel 2 nog veel vetter. :cool:

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Single vond ik zwaar baelen, had geen xbox live dus alleen grinder vond ik wel ferm, helaas was dit ook niet helemaal HET voor mij :mad:

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Vond de SP wel leuk, op Live werd 'ie eentonig, hoop dat deze wel erg koel is :)

12. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    de single-player was wel lachen jah. ik hoop dat ze er nu wat meer soorten wapens instoppen.
    ik was wel erg tevreden over de hoeveelheid DC. erg riant:p

multiplayer op live is ook gewoon vet.. nu maar hopen dat ze t nog toffer kunnen maken dan komt deze zeker p mn verlanglijstje. (als ik halo2 dan al beu ben)

13. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Spelletje lijkt me tof... mechs zijn dope en dat klimmen is helemaal wreed.

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de single player wel top, maar op live vond ik alleen CTF leuk, met deathmatch werd de hele tijd je kill afgepakt

Deel Deze Pagina