MechAssault 2 aangekondigd Gepubliceerd op vrijdag 06 februari 2004 Microsoft heeft het vervolg MechAssault 2 aangekondigd. Het tweede Xbox-spel met de grote Mechs (gevechtsrobots) wordt weer ontwikkeld door Day 1 Studios en moet voor de kerst 2004 klaar zijn. Kon je in het vorige deel enkel Mechs kiezen, bij MechAssault 2 is het ook mogelijk om tanks, VTOL's (Vertical TakeOff and Landing voertuig) en BattleArmor te gebruiken. Afwisselend zal je deze zelfs móeten gebruiken om levels te voltooien. BattleArmor is volledig nieuw en is in essentie te vergelijken met het Metal Gear-pak uit de Metal Gear Solid-series. Met dit pak kan je muren beklimmen (zoals te zien is in de eerste schreenshot), vijandelijke Mechs kapen, filet maken van vijandelijke troepen en in het algemeen de tegenstander het leven zuur maken. Je kan ermee zelfs meeliften op een VTOL om zo een blitz-attack uit te voeren op de vijand. Een belangrijk gegeven voor solo-spelers is dat de single-player campagne beduidend meer voorzien is van meer diepgang in het verhaal, interactie met NPC's en missies 'delivered on the fly'. Dat laatste doet vermoeden dat de campagne misschien dynamisch is. Let's hope so. De toevoeging van diversere voertuigen en wapens zoals de tanks en het BattleArmor verlevendigen ook de Xbox Live-multiplay. Bron: Klik
het is algemene informatie ik wist het niet dat er een deel 2 kwam...maar nu dus wel.... nu nog een paar plaatjus Edit/ ik zie het al ze staan op die site 2 hele plaatjus
Wow, dat klinkt goed. Ik vond deel 1 heel erg vet, zowel single als multiplayer en volgens mij wordt deel 2 nog veel vetter.
Single vond ik zwaar baelen, had geen xbox live dus alleen grinder vond ik wel ferm, helaas was dit ook niet helemaal HET voor mij
de single-player was wel lachen jah. ik hoop dat ze er nu wat meer soorten wapens instoppen. ik was wel erg tevreden over de hoeveelheid DC. erg riant multiplayer op live is ook gewoon vet.. nu maar hopen dat ze t nog toffer kunnen maken dan komt deze zeker p mn verlanglijstje. (als ik halo2 dan al beu ben)
ik vond de single player wel top, maar op live vond ik alleen CTF leuk, met deathmatch werd de hele tijd je kill afgepakt