Dat vind ik nu zo kut. Telkens wanneer ik hier kom zie ik wel een bericht vn dat een Nederlandse provider de snelheden omhoogschroeft zonder meerprijs. In België zitten we al 3 jaar op dezelfde snelheid, GEEN updates, never! Nu ja, geen updates is misschien overdreven.Helemaal in het begin van breedbandinternet had je Telenet(kabel) en Belgacom (ADSL), kort daarop volgden nog andere providers met ADSL. Kabel kostte 40 euro/maand en ADSL 30euro/maand, dat is nu nog zo, geen prijsdalingen, ook geen goedkopere of duurdere abbo's, niks! Na zo'n jaar of twee kwam een onafhankelijk lab op het idee om eens een test te doen wat nu het snelst was, ADSL of kabel. In theorie was ADSL op dat moment 758/128, terwijl kabel onbeperkt(jawel)/128 was. Nu dacht men tot dan toe dat de kabeltechnologie in België minder krachtig was dan ADSL, waardoor niemand het raar vond dat kabel onbeperkte downloadsnelheid had. Wat bleek nu na een onafhankelijke test? ADSL haalde effectief 758/128, maar kabel haalde maar liefst 10.000:128, zonder problemen! Reactie? ADSL providers schroeven hun snelheid op naar 1024/128 en wat later naar 3072/128, zonder meerprijs. En wat doet kabelprovider Telenet? De snelheid beperken tot 4096/128, zonder prijsdaling Leuk voor een kabelabbonnee zoals ik:{ Het leukste moet echter nog komen. Toen bleek dat veel internetgebruikers illegaal films en zo downloadden, kregen we er ook nog eens een downloadlimiet bij, van 10GB! Ik word gewoon misselijk van die Belgische providers Nu ja, dit interesseert waarschijnlijk niemand, maar het moest eruit
En ik zit bij wanadoo, ook niet om vrolijk van te worden. Hopen dat ze Cable Power ook omhoog schroeven want we betalen al 20 euro p/m meer voor een lagere snelheid, slechtere service en instabielere verbinding. Mogen ze wat mij betreft ook wel opkrikken naar 3/4 mbit ofzo.
Nog maar 3 jaar? Ik moet het al ruim 5 jaar doen met dezelfde snelheid Maar daar is nu verandering in gekomen. Eindelijk Ben er wel blij mee.
vergeet niet dat de oude gebruikers een paar maanden moeten wachten op de nieuwe snelheden de nieuwe gebruikers krijgen meteen deze snelheid
jah ze willen alleen nieuwe gebruikers, en ze zijn zo dom om niet te denken aan hun huidiige gebruikers
ik hb ook gehoord dat chello bezig is om nieuwe modems uit te brengen. ze zijn nog bezig met plannen zover ik het weet.
lol doe ff normaal hier allemaal man. wordt die snelheid eindelijk verhoogd gaan ze nog allemaal zitten zeuren. iets dankbaarder mag ook hoor
Idd, ik zit hier al stuk of 3/4 jaar met met @home breedband 2500/128, en ik wil zwaar overstappen op Demon. Maar omdat me ouders er geen last van hebben, krijgen we geen andere. Ik word er elke avond tijdens het gamen 3/4 keer uit gekicked (tussen 19:00 en 21:30). Demon 8192/1024 is what we need!!
ja snap ik maar is wel aardig duur en ohh ja ik betaal et dus mooi wel zelf ff denken voordat je wat zegt
naja aangezien je scholier bent en in je naam het getal 12 staat is dat niet zo'n hele rare redenering hoor. maargoed genoeg geflame.