Ik heb effe twee vragen. Ik wil Wanadoo ADSL. Bij adsl direct krijg je een USB modem en bij adsl lite krijg je een ETHERNET modem. Is het zo dat de ethernet modem sneller is. En de usb modem niet geschikt is voor snelle netwerken? Wel;ke kan ik het best kiezen voor adsl? Ethernet of usb modem? Een ander vraagje. Om mijn eigen films op DVD te zetten welk merk dvd-r kan ik dan het best gebruiken. Of heb ik geen dvd-r nodig. Voor video. En waar kan ik het best deze dvd spindels kopen voor een goede/prijs kwaliteit verhouding? Alvast BEDANKT!
Voor een netwerk kun je beter ethernet nemen inderdaad. Dan hoef je ook niet je pc aan hebben staan om op xboxlive te spelen wat dus wel moet met een USB modem, maar qua snelheid merk je er helemaal niks van.
nou als je als eerst het op dvd wil zetten heb je een dvd brander nodig die dvd brander brand dvd+r of dvd-r of beide als ie dat allebij doet maakt dat niet uit en het verschil tussen dvd+/-r en tussen dvd+/-rw is dat je een re kan herbranden alles er dus weer afgooien en er opnieuw opzetten maar dvd-/+r zijn betere kwaliteit *)
owja je kan ze eht besten kopen bij the yellow&blue maar dat is hier in nijmegen in winkelcentrum dukenburg en ik weet niet waar Veldhoven ligt maarja