is onzin je hebt alleen easy, normal, hard en legendary. als je het laatste level op legendary uitspeeld krijg je een alternatief einde
ok thnx.. ik had ze al op alle uitgespeeld.. op het laatst krijg je dan dat een elite een soldier omhelsdt
EN DANKJEWEL!! misschien was het handig als je even een spoiler erbij zette want nu weet ik het ook al
ik vind het best wel een naaistreek van dunpeal, hoewel het einde nu al tig keer voor me is gespoild, blijft het irritant als iemand even tussen neus en lippen door verteld wat er gebeurd op het einde van een spel.
ja dat is gewoon zwaar ***! zit je net dag en nacht te zwoegen om halo op Legendary uit te spelen, gaat een of andere ******* het einde verlullen.. nou bedankt!
ey.. dan moet je maar niet deze thread bekijken tog.. en wie NooB heeft het spel nog neit uitgespeeld dan?
Man iemand vraagt wat en maakt een fout, ga daar nou niet over door zeiken gangsta, bovendien post jij toch nada En dunpeal, hoe zou die moeilijkheids graad volgens jou dan moeten heten?Anders kunnen we daar over posten, anders wordt deze tread toch gesloten...
1. Als jij de threadtitel beter had gemaakt, in plaats van alleen 'Halo?' neer te kwakken, hoef ik niet te kijken wat er nu weer bedoeld wordt met een Halo thread. 2. Als jij gewoon spoiler tags had gebruikt was er niks aan de hand geweest, en had iedereen vrolijk verder kunnen leven. En het dan ook nog op MIJ afschuiven? Ga fietsen, joh... 3. En als we dan toch gaan mierenneuken, leer spellen, achterlijke idioot. En waarom zou je in vredesnaam 2 puntjes midden in een zin zetten? Nooit gehoord van komma´s?:{
maar ja... ik ben een noob... ik weet tog nie wat al die spoiler tags zijn of hoe dat moet.. idioot?? kom op.. kom met iets nieuws of ga een leven lijden... niet irritant gaan doen
Kijk, ik wil best geloven dat je een n00b bent, mij best. Maar ga mij dan niet verwijten dat ik een n00b ben, dat slaat nergens op. En dat IK iets nieuws moetverzinnen? Grappig, dat dit uit de mond komt van iemand die mij verwijt dat ik een leven moet gaan leiden.