Die metertjes in de warhog die aangeven hoe hard je rijdt enzo is wel mooi. En op de zijkant van een rocket launcher staat: ''Hold like this'' en dan een plaatje eronder, ook wel cool. Ohja op de zool van elke master chief in de multi-player staan 2 letters, zijn die initialen van de ontwerper van het mannetje
ik vind het geckste van halo wel dat je als je een stuk of tien granates onder een warthough legt en dan heel droog een granaat erbij gooid je krijgt een zoort van ketting reactie en de wagen vliegt meters de lucht in maar vooral de sfeer in halo vind ik masterlijk en de multyplayer en dan bedoel in niet aleen de CO-p mode maar ook als je 2 of 4 xboxen aan elkaar linkt met zijn 16 halo spelen is mischien wel het allerleukste van heel halo
iedereen is het wel overn eens dat halo bijna geen minpuntjes heeft maar ik heb toch wel 2 dingen die een beetje kut zijn uitgewerkt zoals De binnen levels zijn zoms best saai De flood is in het begin cool maar owrd later best irritand das het eenigste wat ik minder vind van halo:{
Ik vind de AI van halo echt niet zo geweldig hoor, ik heb wel vaker meegemaakt dat er een elite tegen een muur aan rent (in the truth and reconciliation meestal en dan als je voor t eerst in de docking bay komt) en ook 1x dat hij tegen zo'n paars ding aan rent, richting mij (ik stond dan aan de andere kant van dat ding) om me ee melee attach te geven, wat me overigens meteen naar een pluspunt brengt, dat ze niet van dichtbij op je gaan schieten, maar je gewoon neermeppen
over meppen gesproken, in een deathmatch je opponent in een close-range shout, schieten, meppen, springen, en dan zo'n sticky bom erop, heerlijk.. resulteerd wel altijd dat als ik tegen mijn broer speel we beide het lootje leggen, omdat ik een bom op hem plak en hij op mij.. leukste is dat als ik een bom op mn broer plak, hij achter me aan gaat rennen, om ons beide om te leggen, heerlijk... vanavond maar weer halo dus....
Daar ben ik het mee eens, de flood zijn echt super vervelend en ik hoop echt dat ze niet in halo2 komen.
Idd, cker in de Library zijn er gewoon te veel! Maar toch was het eerste moment van The Flood wel vet. Het was diep in de nacht, en k zat 343 Guilt Spark te spelen. Toen kwam het stukje waarbij al die kleine beestjes kwamen. Dat was wel ff vet, al dat geslijnm enzo
die flood zijn ook dom in tegenstelling tot de covenant. die elites duiken tenminste nog een beetje weg enzo. die flood lui springen maar een beetje :{
misschien ook omdat The Covenant een interelligenter ras is. Lijkt mij tenminste, maar je moet Halo ook niet beoordelen op de Single Player das maar een zeer beperkt onderdeel...
Zojuist ff zitten spelen, en vind het wel grappig als je zon plak-granaat (weet ik veel hoe het heet...) op de voet of op een scheenbeen van een van je collega's gooit... Ik ging trouwens ook ff schieten met zo'n stinger en dan plakt ie op het glazen schempje bij je collega's helmpje, en dan zie je dat glazen schermpje knallen... is ook wel cool.
Zonder Live ondersteuning is de single player juist het belangrijkste onderdeel. Ik vind hem ook juist heel goed, en zeker niet beperkt.
De Flood is ook geen echt ras, maar een biologisch wapen van de Forerunners dacht ik(de gasten die Halo hebben gebouwd)
Dat van die Live ondersteuning is wel jammer ja, maar gelukkig is er wel XBConnect, ik heb zelf Live en XBC en ik gebruik XBC het meeste, vanwege Halo
Aan het eind van het spel was ik gewoon blij wanneer ik weer eens een groepje Covenant tegenkwam in plaats van die stomme-mepperige-floodforms. Bij de covenant kun je tenminste nog wat tactiek en strategie toepassen. In het boek zegt de MasterChieff trouwens ook dat-ie liever vecht tegen de Covenant dan tegen de Flood.
Jep, ik vind het alleen gek dat dat in het spel nooit gebeurd. In het spel tasten die infectionforms alleen je shield aan (en uiteindelijk natuurlijk je health), je merkt er niks van dat ze je willen 'overnemen'. Misschien was dit een te uitgebreid detail om in het spel te verwerken.
Goed dat we eindelijk eens positief worden... Wat ik heel mooi/leuk vind is dat als je "ge-cloacked" bent en je draagt een plasmagun dat dat oplichtende bolletje van je gun nog te zien is en de muziek in Halo vind ik wel erg goed. Ik kan niet wachten op Halo2...