Hallo, kheb een vraagje ivm het afspelen van muziek in het dashboard op de xbox! Ik vraag mij af hoe je kan doorspoelen van een liedje indien dit kan hoe? Ik weet dit niet omdat ik mijn xbox op ebay gekocht heb zonder handleiding erbij!
ok een mailtje dan maar nr MS voor xbox 2 dat ze het mr niet vergeten, want ik zet soms dj sets op mijn harde schijf (miss kittin , sven vath ect...) maaar dan moet ik 74min aan stuk luisteren, zonder doorspoelen! Anders ng problemen met het dashboard?
vergeten lijkt me niet, dat zou wel heeeeeeeel stom zijn, voor de rest is de xbox zo compleet als het maar kan zijn.
Misschien dat het mogelijk is met dat music mixer ding. Dat is toch eigenlijk gewoon een meer uitgebreide versie van media player, oa?
Mja eigenlijk best stom maar vergeet niet dat de Xbox niet bedoeld is om als cd speler te fungeren. Het is gewoon de mogelijkheid om muziek op je xbox te zetten zodat je dat tijdens het gamen kan luisteren.. waarom heb ik anders een stereo
Ok ik kan me vergissen hoor dus hang me er niet aan op. Maar volgens mij kon het wel als je die remote heb. Het is dan gewoon 1 van de remote functies. Maar idd op het dashboard zelf zit die functie niet dus met een controller zal het zeker niet gaan.
ja maar ik gebruik hem ook niet als stereo, maar als ik zo een liedje wil kiezen voor op mijn harde skijf te zetten, dan draai ik efkes door ofdat da liedje wel de moeite waar is ect...
Ik vond het ook wel jammer dat dat niet kan. Niet goed doordacht bij MS misschien Ik denk dat het bij de xbox2 wel aanwezig zal zijn, aangezien Microsoft van plan is er een heel multimedia systeem en alles van te maken