moletov cocktail rainbowsix???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nelis1980, 3 feb 2004.

  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al in verschillende game servers mensen er mee gezien en als je er dan naar vraagt zeggen ze iets vaag over downloaden ofzo!!
    maar wie weet nou precies hoe het moet en wil mij dat vertellen??? }:]
     
  2. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je niet gewoon zo'n fosfor granaat (wp4 ofsow)
     
  3. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    wat de Tharealplayer al zegt het is gewoon een granaat die je niet hoeft te downloaden. als die ontploft vliegen de mensen die dicht bij staan in de fik.
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is de reinste vorm van cheaten... Je kan in bepaalde winkels een soort memorycard kopen waar bestanden opstaan. Met die vanR6 heb je twee primary wapens en een molotov cocktail.
    Ik hoop dat Microsoft er wat aan gaat doen, net zoals het voortijdig verlaten van een room zodat de prestaties niet worden verzonden....
     
  5. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is echt een molotov cocktail echt een fles met brandende lap erin
     
  6. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Master Zerocool

    Master Zerocool Life Is A Game,Xbox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    het is action replay kunde kopen in de winkels voor 40 € ik ga da kope
     
  8. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nu allemaal zo'n beetje snel doorgelezen en ja ik heb action replay en nee die save game voor de molotov cocktail staat er niet bij dus als iemand het weet graag een reactie
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet het erop downloaden geloof ik..

    Maar het is cheaten..

    Master Zerocool, als je altijd zo speeld zoals je gister speelde heb je dat ding niet nodig ;)
     
  10. Request

    Request Request NL @ LIVE

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er ook 8er gekomen.. je kan de de cheat kopen in groningen.. Er is trouwens tegelijkertijd bij de cheat een silecensed g3a3 (geluidsloze g3a:cool: gemaakt..
    ik vind al dieze cheat wapens echt super triest om online te gebruiken.. ze worden meestal vooral gebruikt door n00bs ;)
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    owja altijd dat zelfde "if you can't beat them CHEAT!" maar gelukkig ben ik nog nooit z'n ding tegen gekomen maar lijkt me wel irri
     
  12. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    MMhhh....lijkt me wel oke een extra bommetje...
    Nu ben je ook vaak de lul met de granaten,wp's en teargasmeuk!!!.....dus een fleske met een lappie fik erin...lijkt me erg prettig om je vijand me af te branden...of je teammate ;-)

    Ik ben er nog geen tegengekomen...ben erg benieuwd....weet iemand een persoon die er mee speelt? of heeft iemand ze?

    Maar uhm....dat is dus zeg maar "illegaal"?


    En dat puntengeneuk door uit een game te stappen.....lijkt me zwaar verrot...weer helemaal opnieuw erin enz enz....voor je stats??
    Stats/ELO het doet me dus echt geen ene drol...ik schiet op alles en iedereen...noobs included(hoe zie je eigenlijk dat iemand noob is tijdens het spel?..of kijk je voor je start wie noob is...wat heeft dat voor nut?)

    Ik speel 9 van de 10 x met 2 echte friends....nooit last van cheaters enz enz...krijgen veelal bezoek van aardige tegenstanders....vaste club begint vorm te krijgen...geen gezuer om punten,alles aan...bommen/thermo enz....just pure fun!!!
     
  13. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies , maar toen ik laatst keek bij m'n stats zag ik dat me ratio 0.12 was :D
    Maar m'n broertje van 6 speelt ook vaak op xbox live
     
  14. Vegetonera

    Vegetonera Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou maar niet gaan cheaten want ik ken best veel mensen die cheaten en hun acounts zijn allemaal gebant en je kunt geen nieuwe account meer maken op die credit card nummer weer dus DONT CHEAT!
     
  15. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is voor lamers...mensen zonder skills....

    die mensen moeten echt niet bij mij in de server komen, dan hebben ze gelijk feedback en een kick te pakken.
     

Deel Deze Pagina