Prijsverlagingen Games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GiovanniG, 11 feb 2004.

1. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint een trend te worden dat na een maand of 3 bepaalde games zwaar in prijs dalen.
    Groot voorbeeld hiervan is bijv. XIII die nu voor 25 euro te koop is, overigens nog meer titels van met name Ubisoft.
    Dit is natuurlijk behoorlijk frustrerend voor gasten die m gelijk bij de release hebben gekocht of nog erger, 2 weken voor de prijsdaling.
    Aan de andere kant is het weer harstikke leuk voor de mensen die zo'n spel nog niet hadden en m nu voor een prikkie aanschaffen.
    Mijn punt is: is het nou juist goed of slecht om spellen zo snel al na de release af te prijzen, ik denk namelijk dat men flink gaat nadenken bij de release van een game om m gelijk al te gaan kopen of nog een paar maanden te wachten wat dus ten koste gaat van de verkoopcijfers/charts.

2. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het goed is dat ze nou de games goedkoper maken
    ik zelf wacht ook vaak af tot ik een game koop want meschien wordt die ook goedkoper :)

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee de spellen van ubi soft verkochten zo bie zo als slecht. Daarom hebben ze de prijzen omlaag gegooid. Bijvoorbeeld PoP: TSoT verkocht ook slecht op ps2 en komt voor 40/50 op de markt voor de xbox.

4. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zo vlak na de release niet maar na 2maandjes moet het wel kunnen hoor die spellen zijn namelijk erg duur!! en soms nog niet eens zo heel goed voor Halo2 zou ik best 60 euros willen neertellen maar voor bijvoorbeeld NFSU of LOTR ROTK niet. Het zijn verder leuke spellen hoor maar geen 60 euro waard

5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Waarom zou dat niet goed zijn? Het is toch altijd mooi als je iets goedkoper kan krijgen ik zie er geen probleem in!

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dan wacht je toch een paar maanden met kopen

7. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat niet goed zijn??Ik wacht zelf ook tot dat ze afgeprijsd worden, als je ze niet huurt of leend blijven de spellen voor je altijd nieuw dus of je ze nu na 3 of 5 maanden koopt maakt niet uit. Alleen top spellen zoals GTA double pack en SC2 zijn al die euros waard vindt ik, die heb ik meteen gehaald. Wat XII betreft haal ik die wel als die 19.95 wordt in dezelfde winkel als dat jij bedoelt zal dat niet lang meer duren.

8. GiovanniG

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik er ook met nadruk bij dat het leuk is als je ze nog niet heb maar dat het behoorlijk balen is als jij een spel koopt voor 50 euro en de volgende dag afgeprijsd wordt voor 25 euro, voel je je behoorlijk genaaid!

9. GiovanniG

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch!!!
    Dat houd dus in als dit echt door gaat zetten dat iedereen een paar maanden gaat wachten voordat ze een Ubisoft titel aanschaffen voor de volle prijs!

10. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Keurig toch, de spellen zijn zowiezo al duur genoeg....

11. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geldt voor alles, niet alleen voor games. Gewoon jammer dan.;)

12. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    het is net een natte droom als een spel gelijk na de release word afgeprijst(maar niet heus)
    je bent echt een sukkel als je afprijzingen dom vind
    my opinion is MY opinion

13. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, Dertien voor 25 euro, wie wat waar waarom?

Elp

14. gerjan

gerjan Guest

Och kheb ook altijd dat probleem bij electronica, koop ik een tv, issie week later 50 euro goedkoper ofzo en bij mijn telefoon ook al.

Je doet er niets aan, en bij spellen vind ik het al helemaal niet erg

15. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook zo zien: als je hem eerder koopt voor de duurdere prijs dan heb je er ook al eerder plezier aan..........als je drie maanden gaat wachten op een spel dan moet je misschien wel minder betalen maar je moest ook veel langer wachten dus het heeft alle bei een voordeel en een nadeel

16. GiovanniG

Leuk Bevonden:
    0
    Goh eindelijk 1 hier die snapt wat ik zeg!

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom:
    Wie:

XIII.

Wat:

XIII is 25 euro.

Waar:

Bij www.gcshop.nl voor 25,50 + 2 verzendkosten

18. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

euhm... ok

maaruh tuurlijk is het goed dat spellen goedkoper zijn. Sjezus bij een pc ga je toch ook niet zeuren als die de volgende dag goedkoper en/of sneller is in de winkel

19. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    DOPE IXXX 25euri

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hij kost gewoon bij de FreeRecordShop/BartSmit/Dixons €29,95 heb je hem gelijk.

Het is wel jammer als een gam ergens goedkoper is ofzo, maar het maakt me niet zo erg veel uit. Ga een game niet ineens later kopen ofzo...meestal loop ik er tegen aan :)

Deel Deze Pagina