Ik zit met een raar probleem. Een paar weken terug toen ik internet op starte waren opeens alle teksten op het forum van xbw met hoofdletters geschreven. Ook bij andere site was alles met hoofdletters geschreven. Vandaag start ik internet op en nu is alles met hoofletters en ook nog eens dik gedrukt. Weet iemand wat dit is, want ik vind het nogal raar. alvast bedankt.
ik kan met m'n toetsenbord instellen op lettertype grote ik heb logitech ( draadloos ) ik denk niet dat je het hebt...anders moet je met dit toetsenbord op je scroll dinkje drukken en dan zoomen in drukken en draaien aan je scroll dinketje op je toetsenbord..dan word je lettertype grote of kleiner... anders weet ik het niet...
Bedoel je dat alles groter is geschreven dan normaal? Dan moet je control indrukken en scrollen met je muis, hierdoor kan je de tekst vergroten/verkleinen.
Ga eens naar Internet options en kijk onder de tabbladen 'font's en 'toegangelijkheid' (of zoiets, ik heb de Engelse versie) Kijk of daar geen dingen zijn aangevinkt zoals 'hoofdletters aan' of 'gebruik mijn font keuze voorkeur' Anders weet ik het ook niet......