Kan iemand mij zeggen of je co-op kunt spelen via link. Op geen enkele site is het duidelijk en mensen zeggen dat je alleen een spel die "AMIGO" heet kan linken. Dat wil zeggen met hoe meer vrienden je gelinked hebt des te sterker deze spel is. Op nintendo.nl staat dit : Ook niet echt duidelijk dus. Weet iemand hier meer over ?
Dat betekend dus, dat wanneer je je gameboy linkt, je dus met zijn 2en, dus jij en je vriendje, in die wereld rond kan lopen, en samen je zwaard in die enemies kan steken.. Ik zit echt te wachten op deze game
Square Enix USA heeft mij net per email bevestigd dat er GEEN co-op mode is. Dus alleen maar de gevens-transfer mogelijkheid. Je kunt dus niet met zn 2en in een wereld rondlopen
Maar wat houdt die gegevenstransfer dan in? En het spel is trouwens erg vet, ben gisteren ermee begonnen, echt een geweldig spel, zeker voor de liefhebbers van dit genre
Je hebt een spel die heet "Amigos". Er komt dan 1 NPC je helpen. (NPC = NON PLAYABLE CHAR). Hoe meer je gelinked hebt met vrienden hoe meer Amigos er komen. Heb je 4x gelinked komen er 4 NPC's ipv 1. Volgens mij kun je deze spel maar 1x per dag gebruiken.