Ninja Gaiden komt dichterbij

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ergens gelezen dat er ongeveer 20 uur gameplay in zat dacht ik, lijkt me toch best veel voor zo'n game (als je snapt wat ik bedoel)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    w00t 20 uur is betr met MGS 2 Substance had ik iets van 11 uur ofso en dat vond ik al lang..komt door al die tussenfilmpjes denk ik...maar het speel ziet er echt vet uit en dan de speelduur....als sie wat hoge cijfers gaat scoren en een toffe game is staat die strax ook in m'n lijstje...:D
     
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    20 uur is wel nice. Had laatst kingdom hearts 12 uur aan zitten klooien lekker veel tijd aan besteed :). Denk toch niet dat de tussen filmpjes zo lang duren
     
  4. X-Master 0

    X-Master 0 XBox Hardcore Gamer!

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    20 uuur is ckerz wel lang voor zon game, maar met Xbox Live zou ut tog wel wat langer duren :p k weet niet
    maar ik ga um cker wetuh halen, lijkt me zo strak!
     
  5. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    12 uur? 8 uur hier.

    Xbox versie van PoP heeft overigens wat leuke extraatjes die de PS2 versie niet had...de moeite waard kan ik zeggen :9

    Ohja, Ninja Gaiden.
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kwam dit tegen in de gamespy daily

    bron: Gamespy Daily
     
  7. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de nieuwe oxm disc stond de demo van Ninja Gaiden.. En hij roelt behoorlijk...
     
  8. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    idd de DEMO van Ninja Gaiden is uit en beschikbaar voor iedereen !! even goed zoeken en je vind hem zo ..... zal later een mijn eerste indrukken van het spel geven }:]

    PLAY MORE O-)
     
  9. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Verwarren jullie hem niet met Prince of Persia?
    Want die stond deze maand op OXM disc, of is het zo'n geheim ding?:confused:
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja der is een in het illegale circuit een ninja gaiden demo te vinden. Maar voor zover ik weet is staat ie niet op de nieuwe oxm dvd. Want anders ga ik die meteen halen vandaag :D
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Speciale Ninja Gaiden Controller

    http://xbox.ign.com/articles/492/492044p1.html

    Lijkt mij wel wat, zo'n Ninja Gaiden controller. :) 'k Moest toch al eens een nieuwe hebben dus.. :D
     
  12. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ninja Gaiden toch niet zo dichtbij?

    bron: Gamespot
     
  13. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij wordt iniedergeval weer een week of 2 uitgesteld... Las ik ergens op internet (insidegamer.nl volgens mij)...
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo disc met de Ninja Gaiden demo en hijs echt toppie! Je hebt de controls snel door en bent al gauw bezig met movies te combineren, de run en jump gedeeltes doen erg denk aan de nieuwe Prince of Persia met het wallwalken e.d. alleen doet de Ninja het met meer snelheid en soeplesse, in de demo zie je veel van de trailers terug, je moet aan het einde ook tegen die brede gast met de nun chaks (hoe spel je dat) uit die ene trailer met dat lange grijze haar. Dies echt moeilijk maar door goede techniek wel te verslaan. Het is een soort Ninja training die je doet in de demo en je hebt al 3 wapens waarme je aan de slag kan, het Dragon zwaard, een soort Nun Chaks (rotwoord) met messen en een soort uber hakmes, heel groot en je hebt nog Shurikens en andere throwing weapons die je tussendoor met B kan werpen. Het spel is echt een feest voor Ninja/Manga/Hack 'n Slash fans, soms snap je zelf niet meer welke move je nou net deed, zo snel gaat het soms, echt wijs!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kom je eraan :eek: *Wil ook hebben :eek:
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...laten we zeggen dat me neef de nieuwsgroepen bijhoud en ik een "compatibel" xbox heb. (heb ook Deus Ex 2, POP, Beyond Good & Evil en meer :p, maar nix doorvertellen hoor ;) )

    Ahum..

    Ayane komt trouwens ook in de demo voor, zie je nadat je de eindbaas verslagen hebt, cute as ever en voor het eerst in het engels te horen :). Tijdens de demo worden er ook berichtmesjes naast je gegooid in de muren die je de moves leren enzo, echt leuk gedaan. Graphics zijn mooi en soepel, lekkere framerate en je hebt echt het gevoel dat je een Uberninja bent
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Is alles in Engels?
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alles is engels, is de nieuwe Official UK magazine Demo disc, verder staan nog de demo van Tenchu, ESPN Major League Baseball 2004 en Top Spin op, als iemand live exlusive beelden van Ninja Gaiden wil geef dan effe je msn, heb een webcam ;).
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga hem dus zeker halen, Ninja Gaiden 1,2 en 3 van de NES zitten er toch ook bij?
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand hiet een antwoord op..:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina