kunnen jullie ook niet meer inloggen op msn????..... pffff kk zooi, ik moet egt op msn maar het gaat niet
ik word gek van die msn ligt eruit topics! Msn is bagger en connect wel vaker niet. De engie oplossing is geduld en 10x opnieuw proberen
bij mij lag het eruit! ik kan er weer op... Het gebeurt wel vaker en ik denk dat het aan de versie ligt (who knows) en ik wil dan ook dat ze er echt wat aan gaan doen
zeg dan nix als je nix boeiends heb te melden:{ misschien is het voor jou bagger, maar ik heb het egt nodig voor school,werk enz... dus houd je mond heb nu al iets van 20x opnieuw geprobeerd in te loggen maar het is hopeloos
Probeer dan tijdelijk via http://www.e-messenger.net/ te connecten, heb ik net ook gedaan.. Dit zijn een paar andere topics trouwens: MSN werkt niet meer Msn Probleem
Jep ik ben er net "uitgetkicked" en nu kan ik ook niet inloggen, vaag. Ze moeten maar snel met 6.2 komen. Edit: Hij doet het weer
msn rocks! ik kan gewoon nie zonder msn, als ik op de computer ga meld ik me altijd aan en laat ik het zo staan. zo hou ik tenminste contact met mijn verre vrienden hier vandaan.
Msn werkt altijd bij mij en anders gebruik ik ff trillian Tja maar bij jou staat altijd (slapen) achter je naam hebben we niets aan dus
wat ji jwilt:{, maar ik vond het nergens op slaan....(dat is ook mijn MENING ik meende het nog egt ook