Wat verwachten jullie van E3 2004??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zexy.Poo.Maker, 4 feb 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Killzone viel me op filmpjes best wel tegen. Het ziet er goed uit etc maar ik vraag me echt af of dit een Halo beater gaat worden. De manier van schieten en de wapens bevallen me niet echt.

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek: filmpjes? Ik wil zien :)

wapens herlaad animaties zouden juist top of the bill moeten zijn bijvoorbeeld. Zouden moeten ;) Ik weet het ook nog niet. Sowieso wel tof dat er eens rekening wordt gehouden met een nederlandse developer. Helaas maken ze nog spellen voor het verkeerde platorm! :+

ben wel benieuwd naar hoe en wat het wordt. Ook met dat nieuwe project van ze wat ook naar de Xbox komt.

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Painkiller :D. Xbox uiteraard (hoewel ik hem op pc ga nemen).

Hoop eigenlijk dat de pc versie zo rond de E3 uitkomt en dan een mooie aankondiging van de Xbox op E3.

Maarja waarshijnlijk wordt het uitgesteld....

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, nee, ik BEDOELDE killzone, van Guerilla dacht ik.. en als er filmpjes van zijn breng me daar dan graag van op de hoogte:). Verder moet ik ook zeggen dat die Riddick game ook maar even op de E3 zijn kunstjes moet laten zien, want dat spel kwam vanuit het niets en ziet er netzogoed uit als Doom3.. Nu hopen dat het naast graphics ook veel te bieden heeft. En jah, Mechassault 2 toch ook maar... damnz.. Dat spel lijkt mij echt zó vet worden, en als het uitmoetkomen met Halo2 zouden ze toch wel wat moeten kunnen laten zien op E3'04, Ik weet het zeker, xbox wordt heer en meester van de E3.

/edit. Het feit dat er zo'n gehypt spel uit Nederland komt, "de xbox-beater voor de ps2" doet mij veel deugd en laat mij veel hopen:) Dit kan Nederland écht op de kaart zetten, want menig hardcore ps2er heeft al zijn hoop gevestigd op dit spel, zoek eens op google, woww...

filmpies/plaatjes:
    http://www.gamershell.com/hellzone_Playstation_2_Killzone.shtml

Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin wel deze geweldige thread op dit forum, maar weet iemand de 3 precieze data van de E3??? :p

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop op veel informatie van Jade Empire.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    15-17mei?

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    15-17 mei dacht ik idd. :p

Ik hoop dat EA eindelijk ophoud met miepen en Live spellen gat ontwikkelen. Verder verwacht ik een nieuwe Banjo Kazooie voor de jongere gamers en verwacht nog 2 andere pareltjes van Rare: een sprookejsachtige Kameo, en een brute, fotorealistische Perfect Dark. Verder wil ik zien dat Halo 2 het onderste uit de Live 'kan' haalt en dat MS ipv. creditcard's, PIN passen gaat gebruiken.
    Ook verwacht ik idd. een geijktijdge release van de volgende GTA omdat het double Pack zo goed verkocht.
    Oh ja, een een PES op Live zou ook vet zijn :p

9. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, Call of Duty: Finest Hour, BC, Fable, Sudeki, Men of Valor, Painkiller, Xbox Live met Scratch Card, PES. Dat hoop ik allemaal. Ik denk geen nieuws over Xbox 2 en PS3 hoewel ik van Nintendo wel iets verwacht. Gaat wel leuk worden denk ik.

10. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Een game als Prince of Persia (vandaag voor het eerste gespeeld bij een vriend van mij) maar dan met Final Fantasy characters. Dat zou erg mooi zijn (en wishful thinking ;)). Wel FFVII dan als ik toch bezig ben.

11. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een nieuwe Comand and Coonquer, ik vond Generals toch echt de slechste van alle Comand and Conquer games, zat ampereen verhaal in en geen luke filmpjes zoals bij Redalert 1 en 2, Tiverian Sun etc.
    En natuurlijk Halo 2! Lijkt mij zo vet en hopelijk een nieuwe Panzer Dragoon!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Call of Duty, Halo 2, Sudeki, Fable, gewoon te veel om op te noemen, ik moet maar eens gaan sparen.

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop trouwens ook op bijzonder leuke beelden van fuzion frenzy 2.. Xbox heeft gewoon (inidergeval voor mij) een supergoede partygame nodig.. en kung fu chaos sloeg net de plank mis als je het mij vraagt.. het leek zo leuk, maar was niet al te veel.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De nintendo DS is geen opvolger of uitvoering van de GameBoy Advance hoor :) Wordt een hele nieuwe portable console naast de gc en gba.

Maar wat ik verwacht op de E3

Halo 2, de opvolgers van de consoles, half-life 2 playable, misschien nieuwe topper die aangekondigt wordt... en verder weet ik het even neit zo snel :p

15. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ea online op xbox natuurlijk, dit wordt 1 van de grote aankondigingen op de press show.

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop op Shenmue 3. Maar dat zal de komende 10 jaar toch niet gebeurden :'-(

17. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    hoe spreek je shenmue eigelijk uit ??? ik zit er al zo lang mee?

wat ik van de E3 verwacht umz

EA games op live
    halo 2 speelbaar
    nieuwe aankondigingen
    PSP games, releases ed
    next gen consoles worden geshowt
    xbox media centre grote flop

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik spreek het ui als: sjenmjoe

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Sjenmoe-ie ja :)

E3, ik verwacht nieuwe consoles en dan vooral de nieuwe handhelds (PSP en de Nintendo DS) en natuurlijk meer beelden van Half-Life 2 en Halo 2 (speelbaar?). Fable speelbaar uiteraard en hopelijk nog een paar grote verassingen die de gamewereld doet trillen :9

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Niet waar, dan heb je het spel niet uitgespeeld. Op het eind wordt de naam voor het eerst uitgesproken wanneer Shenhua verteld waar haar naam vandaan komt. De Shenmue boom. Ze spreken het beide uit als 'Sjenmoe', niet 'Sjenmoe-ie'. Je spreekt het op z'n engels dus uit als Sjenmoe.

Deel Deze Pagina