die kan je on-line spelen ... als jet xbox live logo er op staat over de doos ... dan is ie speelbaar on-line staat er in een hoekje het xbox live logo dan heb je downloadable content of andere goodies
Dat weet ik wel van die oranje balkjes maar ik kon nergens een goed plaatje vinden van de doos van XIII. Daarom vraag ik het ff.
Jup... alleen er zijn ook uitzonderingen, want KotOR heeft zoon leuke streep maar kan niet online gespeeld worden, Ook de Music Mixer heeft dat
Ja hij is speelbaar via live, maar het is niet druk....ik speel het wel maar je komt altijd dezelfde mensen tegen zowat.....tis dood via live met dit spel.....ik vind het wel leuk via live!
Het is altijd rustig, geen volle servers, niemand praat.... saai.... Koop dit spel voor de singleplayer of voor als je multiplayert met vrienden
Zoals al gezegd hij kan Live maar even een tip voor de volgende keer: Als je achter op het hoesje kijkt kun je alle Live mogelijkheden eens goed bekijken?! Scoreboards, Content enz..
Normaal vind ik XIII online niet zo leuk, maar net had ik mazzel en had ik uber snelle verbinding, en een volle Temple CTF server, dat was wel erg gaaf !!!!!!