halo?

Discussie in 'Algemeen' gestart door dunpeal(NL), 9 feb 2004.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nee joh, laat ze lekker doorgaan:p Hebben we hier ook een keer Jerry Springer tafferelen op het forum:'-(

Nee, even serieus. Gasten, gedraag je een beetje en probeer nog een beetje respect op te brengen voor de ander...

2. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is echt gaar wat jullie doen, nog even en we hebben 4 bannetjes:)

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    gezellig:p

4. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wel ja:p

5. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dunpeal aan het woord :D

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    geef dunpeal gelijk. ff een beetje jammer van die spoil, maar om nou zo tekeer te gaan tegen elkaar over zoiets stoms...en nee dunpeal je bent GEEN noob, want iedereen die halo op legendary heeft uitgespeeld; en ik bedoel wel singleplayer!!; is goed

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Thomas63, ik ging inderdaad tekeer over die spoiler, maar dat was pure irritatie over het feit dat hij gewoon vanuit het niets erachter toevoegd wat er gebeurd als je Legendary uitspeeld. Dat wist ik al, maar het blijft irritant, en het voegde niks toe aan de post zelf.

En ja, het verdient respect als je legendary kan uitspelen in single player, ikzelf ben halverwege blijven steken, dus daar hoor je me niet over. Maar op dit forum is hij een absolute n00b, mede doordat hij threads opent op basis van hele vage geruchten, en zijn ehm... aparte schrijfstijl. Dan kan je nog zo goed zijn in FPS games, in mijn ogen blijf je dan een n00b, en dan kan ik het niet hebben dat hij mij verwijt een n00b te zijn.

8. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    "schrijfstyle" ja klopt.. ik type raar.. maarja gaat het niet om. Maar vage threads, geef voorbeeld??

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    geen vage threads, maar deze thread die gebaseerd is op een vaag gerucht. Had het dan even in een Halo thread (die zijn er vast nog wel) gevraagd.

10. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    dus er zijn echt nog mensen die na bijna 2 jaar niet weten wat je ziet als je Halo op Legendary uitspeeld? kom op, je moet 't onderhand toch wel "per ongeluk" ergens op internet hebben gelezen?

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik quote mezelf even :)

Ik wist het al, mede dankzij een aantal anderen op dit forum, maar desondanks wordt deze game nog steeds gekocht, vooral door xbox beginners, die willen zien waar alle hype nou over gaat.

12. dunpeal(NL)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ergens gelezen in een xbox magazine.. ik weetnie welke.. er stond zelfs een plaatje bij...

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    nou, ik wist het nog steeds niet *schaam*

14. dunpeal(NL)

Leuk Bevonden:
    0
    XboX Gangsta- of ik ooit het daglicht zie? zie hoeveel posts jij heb en ik heb.. en trouwens zoek meteen op wat dunpeal is dan weet je zelf dat je onzin heb geplaatst...

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    nou, ik heb gewoon veel tijd omdat ik al 4 maanden ziek thuis zit:mad:

16. dunpeal(NL)

Leuk Bevonden:
    0
    je kan beter nix zeggen.. Zo smoesje gelooft niemand he...
    Sssssttttt... stil maar jongetje...

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    pff hou jij je bek gewoon! jij weet niet hoe het is om 4 maanden ziek thuis te zitten terwijl je niet weet wat je hebt en telkens om de week weer een onderzoek te moeten ondergaan! vraag maar aan SplinterX na, is goede vriend van me, die zal dit wel bevestigen!

18. dunpeal(NL)

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan nog... Moet je niet zeggen dat ik geen daglicht zie..
    niet zielig doen nou... De moderator kan beter deze thread sluiten.. tis allemaal offtopic gezeik

19. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    wat doen jullie allemaal dom over een 'alternatief einde' ;)
    net alsof het echt een geweldig moment is als je na dat gescheur met die warthog een OMHELZING VAN TWEE PARTIJEN ZIET.
    waar slaat het op dat mensen dit niet van te voren willen weten, het stelt niets voor.

voor degenen die nog naar the return of the king gaan:

-niemand gaat dood.
    -sam schrijft het einde aan de hobbit.
    -aragorn wordt koning
    -frodo en gandalf gaan mee naar de elfen.

ik weet soms liever wel het einde, dan had ik ook dat mut einde van matrixIII niet hoeven zien!

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    leuk voor de mensen die de film nog niet gezien hebben(IK!) maar ik heb het boek al gelezen, dus maakt het me niets uit:)

Deel Deze Pagina