Stelling: Xbox heeft zijn beste tijd gehad?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 14 jan 2004.

  1. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    maar ja nou kan microsoft wel weer aangeklaagt worden door minderjarige lui ofzo die stiekem live spelen...

    ze laten je nix voor nix met een credit card anmelden...
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Console's worden al sinds jaar en dag om de 4 jaar ongeveer ingewisseld omdat ze dan technisch gaan achterlopen. De xbox 1 kan in 2005 ook niet veel vernieuwends meer uit de hardware halen dus ik denk dat het slim is om dan een nieuwe te lanceren. Ze kunnen ook niet achterblijven op playstation en nintendo. Het ding schijnt ook xbox 1 spellen te kunnen draaien dus je hoeft alleen een nieuw kastje te kopen voor 300 euro... verkoop je de oude voor 90 euro of zo kost het je nog ruim 200 euro... Heb je nog 2 jaar voor om te sparen. So what's the big deal.

    De games vind ik de laatste tijd ook erg matig. PGR2 was toch niet wat ik ervan hoopte, en dat geld voor veel spellen de laatste tijd. Mijn xbox staat zelfs even stof te vangen en dat is de eerste spelcomputer die dat ooit voor elkaar heeft gekregen. Hoop dus dat er snel wat goeie spellen komen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja.... voor honderdduizenden extra leden ben je ontzettend veel geld kwijt aan het ntetwerk en aan servers :eek:
     
  4. Solid Snake

    Solid Snake Snake Eater

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij persoonlijk heeft de xbox de beste tijd gehad. Naar mijn smaak kwamen er te weinig leuke games uit en heb hem daarom ook verkocht. En veel van de games die ik wel leuk vind op de xbox, die zijn ook op de PC en die mooier en meestal beter.
     
  5. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    das persoonlijk ligt eraan welke games je leuk vind maar xbox heeft genoeg te bieden
     
  6. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin...

    w8 maar tot halo2 er is :d
     
  7. Lionhard

    Lionhard Guest

    jesus weer dat halo2...

    wedde dat hij gaat tegenvallen.. er zijn teveel verwachtingen van..
    ik bedoel.... het is maar een spel man.
    ik hoor project ego en andere mensen Crimson skies ook de hemel nog inprijzen... maar geen hond die het nu nog speeld....
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    uh kan aan mij liggen, maar project ego was de werktitel van fable. en volgens mij is die nog lang niet uit. laat staan dat iemand 'm heeft gespeeld :confused:
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    precies hoe ik erover denk (over halo2 dan;) )

    en voor de duidelijk heid, project ego is in dit geval een gamertag van live.
     
  10. wodan

    wodan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt toch allemaal geen moer uit... nu al zeggen dat halo gaat tegenvallen is ook niet erg... hoopvol natuurlijk. Ik ga er dan toch liever vanuit met de spirit van we zien wel wat het geeft. Maar als je zo al enkele screenshots bekijkt... dan is het toch moeilijk aan te nemen dat het gaat tegenvallen. Laten we het houden op veelbelovend :)
     
  11. G@MERZ4EVER

    G@MERZ4EVER all g@merz united!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    NO WAY!!! hij loopt nu pas echt goed warm.
    ik verwacht dan ook heel veel van hem dit jaar!!!
     
  12. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox heeft net de warming-up achter de rug, dit jaar word namelijk een topjaar voor Xbox met Fable, Halo2, Pandora Tommorow en Ninja Gaiden.

    Kheb Ps2 (helas waqnt ps2 is ook belangrijk voor mij) en Gamecube nog niet met zulke sterke games zien aankondigen
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik denk dat de Xbox nu juist goed loopt!

    Ik kan niet wachten op RSC2 en Halo2 !!!

    Wat ik zo hoor over de Xbox2 of Xbox Next vind ik nog niet zo spannend dat ik deze Xbox al bij het grofvuil zet.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    het gaat nu pas beginnen

    met halo2 als ultieme live! titel, en verder splinter cell 2 en mischien perfect dark zero
     

Deel Deze Pagina