microsoft laat informatie los over de xboxnext!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door starboard, 2 feb 2004.

  1. gerjan

    gerjan Guest

    Ja maar nogmaals, als ze het zo gaan doen dat je net als met de music mixer, muziek van de HD van je pc kan draaien etc.
    Kunnen ze het vast ook zo maken dat je savegames of wat ze er ook op verzinnen om je pc staat.
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het liever gewoon op mijn xbox HD staan omdat ik niet zo slim ben met computers. Of ze moeten het makkelijk hanteerbaar maken.

    BTW: Ze hadden toch in die XBL enquête op xbox.com gevraagd of je het handig zou vinden als je music kan dowloaden naar je xbox(zonder music mixer), dus ze weten wel dat er vraag naar is.
     
  3. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Microsoft gewoon een gerucht heeft losgelaten om te kijken wat men van de HD vind. Als veel mensen het dan jammer vinden om geen HD in de Xbox next te hebben dan zetten ze hem er alsnog in. Trouwens: Microsoft ging zelf toch de chips produceren voor de Xbox 2. Waarom maken ze dan zelf geen Harddisk. Nu moeten ze 50 dollar betalen voor zo'n ding maar als ze hem nou zelf maken dan kunnen ze toch kosten besparen.
     
  4. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt microsoft harddisks dan? lijkt me niet..

    idd, zoals ik hier al vaker hoorde, is de harddisk een vereiste, als mensen afhankelijk zijn van de harddisk op hun computer.. sja, als jij er nou voor kiest een xbox te kopen juist omdat die goedkoper zijn dan een pc...(taking a look at myself)

    ook is het zo dat microsoft een fout maakt, als het niet zelf met een apparaat komt, maar een 'kopie' van het ding van sony, maar dan weer nèt ietsje beter... als ze net als bij de vorige versie, gewoon hun best doen, een errug mooi staaltje digitale architectuur onder je tv te plaatsen, kan het eigenlijk niet meer stuk,

    compatibility met de vorige games is echt geen vereiste, het echode hier en daar al, je gaat je oude games echt niet meer spelen op je nieuwe xbox, en als je dat wel wilt, hou je die ouwe tog gewoon... je spellen worden heus niet mooier als je ze op een nieuw apparaat speelt...

    zo, hehe, weer up to date :9
     
  5. alibi

    alibi Guest

    tja geen harde schijf.... zou jammer zijn maar het natuurlijk om een systeem te hebben zoals met je digitale camera! flash memory. een memory flash kaart van 512 mb? toch zeker wel realistisch tegen die tijd voor een redelijke prijs... en op zo'n gorte kaart kan je echt wel een zooi maps kwijt! 8mb memory 500 blocks. level splinter cell: ik dacht 3109 blocks (als het anders is dan...) ofzo? nou , dat is 40 mb!! ik vind dat nog zeker wel te doen!
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nutteloos. Een harde schijf is een vrij standaard onderdeel, door veel grote bedrijven in ontelbare aantallen per dag de fabriek uitgepompt. Dit uitbesteden is het goedkoopste dat je kan doen.
     
  7. G@MERZ4EVER

    G@MERZ4EVER all g@merz united!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt dus pas laat in 2006 kopen, als de prijs al lekker gezakt is.
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox Next moet in de Herst van 2005 uitkomen.
    Waar? Amerika of Japan?
    Meestal is eerst Japan aan de beurt, een half jaar later Amerika en nog een half jaar later Europa.

    Ik denk:
    Japan Herfst 2005
    Amerika Lente 2006
    Europa Herfst 2006

    PS3 is Lente 2006 klaar

    Japan Herfst 2006
    Amerika Lente 2007
    Europa Herfst 2007

    Dus in 2006 is de Xbox Next nog duur, ik denk € 579,99 zal gaan kosten.

    Er zijn nu 406 Xbox spellen verkrijgbaar in EU en/of US
    Er komen nog 277 spellen naar de Xbox in EU en/of US

    Ik vind dat vanaf Q4 de meeste spellen de Xbox goed benutten, met natuurlijk de uitzonderingen daar gelaten.
     
  9. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, eiggelijk stiekem best goed nieuws, aangezien die xbox in europa (idd logischerwijs) later uitkomt, zal ik nog ff die ouwe kunnen benutten, is zo zonde, ding staat op t moment dat die nieuwe binnenkomt alleen maar stof te vergaren :9...
     
  10. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Xbox Next er is dan zullen er vrijwel geen spellen meer voor de Xbox uitkomen. Maa ja dan zal je nog wel Xbox spellen kunnen kopen op de Xbazar.
     
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft natuurlijk natte vinger werk, maar het is altijd leuk om over te keuvelen: Wie denken jullie dat de krachtigste console zal hebben Sony met de ps3 of Microsoft met Xbox2?

    Hoewel Sony hoog van de toren blaast is het bewezen dat ze graag hypen als het gaat over technische specs, kijk maar naar de ps2, eerst zei men dat men games zou kunnen maken met de kwaliteit van Toy Story.......yeah right!!! Nu weten we wel beter.

    Ik denk dat men zwaar overdrijft met die cell chip, gewoon om de concurrentie te verblinden en wordt uiteindelijk toch xbox2 grafisch superieur.

    Wat denken jullie?
     
  12. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens.
     
  13. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    sja, microsoft heeft volgens mij wel een heeel groot voordeel in het gebied van hard en software, dus....8)
     
  14. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar denken juliie dat Xbox next grafisch de ps3 in het stof kan doen bijten of zou het verschil niet zo groot worden?

    Ik hoop althans dat xbox next ps3 qua grafisch geweld de ps3 ver achter zich laat!! *)
     
  15. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    btw, als die nieuwe box er is, is er natuurlijk genoeg ruimte om die ouwe s ff te modden :D... lijkt me heel vet, missch ff linux drop pleuren 8)
     
  16. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de data van de Xbox Next zit jij waarschijnlijk een beetje fout. Microsoft is een Amerikaans bedrijf en brengt zijn console waarschijnlijk als 1e in Amerika uit netzoals ze bij de Xbox deden. Ik verwacht ook dat de Xbox next misschien zelfs eerder in Europa uitkomt dan Japan of gewoon tegelijk.

    Ik denk:
    Amerika winter 2005
    Europa lente 2006
    Japan lente 2006

    Een beetje hetzelfde idee als bij de Xbox dus, alleen zullen ze deze keer denk ik niet dezelfde fout maken met de veel te hoge prijs.
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft gaat het waarschijnlijk zwaar verliezen op processorkracht en het is maar de vraag of de ati chip dit kan compenseren. Wat doe je dan als er een betere console van sony komt? Zorgen dat je eerder bent en goedkoper bent en blijft. Amerika zal de xbox wat eerder hebben en japan vrij snel daarna en europa zoals gewoonlijk als laatste. Speculeren over data is vrij zinloos. Eind 2005 ligt in de planning maar het kan net zo goed eerder of later zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2004
  18. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijk heid,ik ben niet snowy zelf,zodat hij dadelijk niet gekickt wordt, zeg effe alleen iets in naam van mezelf (Noturox):

    ik vind zo;n x-box heel leuk hoor,maar wolfenstein enemy territory op de pc online klaart echt gewoon alles van elke console!! oja, kick snowy niet he, want dat is zielig, dit is mijn mening, en niet de zijne...

    Snowy nu wel zelf...

    sja, mannetje heeft denk ik geen idee hoe xbox live is, ik zou er niet over mee mogen praten want ik heb het zelf ook niet, maar met controller is een shooter eigenlijk veel beter te doen, niet zo'n groot toetsenbord... (al die knoppies..) beter dan zo'n headset als je iets wil zeggen..

    (leuke tweestrijd, als dit strafbaar is, zeg het me dan ff :p)
     
  19. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, mijn uitleg past beter bij Nintendo en Sony.

    Het hangt er vanaf wanneer Nintendo haar next gen console op de markt brengt. Als de Xbox Next eerst een jaartje alleen op de markt is, dan kan microsoft haar prijszetten. Als dat gebeurd zal de Xbox Next waarschijnlijk een relatief hogere prijs hebben. Dan wanneer de Xbox Next niet 1 jaar alleen op de markt is.
     
  20. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.
     

Deel Deze Pagina