Waarom maken ms, nintendo en sony van die lelijke kaften!?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Genassix, 7 jan 2004.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens, NCG Players choice zijn veel minder erg omdat de DVD niet anders is, terwijl op classic DVD's van xbox wel zo'n lelijke classic print bevatten...
     
  2. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Marketing technisch is het misschien beter om zo'n lelijke kaft te produceren... alleen ik kan hier geen logische uitleg voor geven...
     
  3. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm mij maakt het echt niks uit , ik heb zowel de x box en PS2 , en heb genoeg Platinum ( PS2) & Classic,s (X Box) Games liggen

    bij mij XBOX pakket (Xlusief bij Dixons nog eens 2 games er bij , kreeg het met de kerst 0:cool: zaaten al behalve Halo & Middtown Madness 3 ook Amped 1 (Classic) en oddworld (Classic) bij
    en ik heb Unreal Championship ook als classic

    dus de bijna de helf van me Xbox collectie (heb pas sinds de kerst een xbox dus ik zit nog nie aan de 10 games :p)


    dus het maakt nie uit (eigelijk)


    vind de Kaften van de 3 Budget reeksen (Platinum van sony , Classics van MS , Players Choice van nintendo) opzich redelijk

    komt ook om dat ik al die 3 gewend ben , omdat we alle 3 de Nex gen consoles hebben (ik : XBox & Playstation 2 , en me broer heeft de Gamecube :p, en de N64 & Playstation 1 ownen we ook nog maar dat zijn geen nex gen , tja we hebben aardig veel consoles thuis zucht... ) kan wel een museum beginnen

    www.videogames-museumbreda.nl (ik ga het alvast claimen :p)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe kunnen we samen een museum beginnen, ik heb namelijk:
    Nes, megadrive, nintedo64, gamecube en xbox.
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    ..........sigh*.........
     
  6. G@MERZ4EVER

    G@MERZ4EVER all g@merz united!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    heel lelijk kan ook opvallend zijn!!!
    das de hele bedoeling.

    voor de rest boet het me niet zo.
    als het een tof spel betreft dan heb ik hem toch al lang gekocht, en is het geen AAA spel, dan heb ik hem ook al lang de gebrande versie ervan...MHUAHAHAHAHAHA
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  7. Duketown NL

    Duketown NL The Duke

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, het zijn goeie games dus de echte gamer heeft ze waarschijnlijk al. Voor de gierigaard en/of de casual gamer is zo'n doosje wel meer in het oogspringend en koopt hem dus eerder. Ook al is het lelijker, zo'n budget editie wordt vrijwel alleen uitgebracht als het een succesvol spel is wat ze nog een 2e leven(tje) willen inblazen. Dat ze de moeite nemen zo'n versie uit te brengen is meestal ook een teken dat het dat leven ook wel waard is. En dat is wel aantrekkelijk voor die consumenten.
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Kost ook geld om een nieuw hoesje te ontwerpen. Snap niet waarom ze niet gewoon het originele hoesje nemen en er gewoon een of ander classic logo op stampen.
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Bwhaha, ik zat net ff te kieken in de FRS, zo ik een classic splintercell met op de kaft: splitner cell ofzo 8) Helemaal vaag getypt!
     
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    ...Prutsers...
     
  11. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel geld kost het nou om voor die hele serie een kader te maken met in het midden het orginele plaatje? Dat kost dus echt geen ruk voor die bedrijven.
     
  12. Gizzi

    Gizzi Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    De kaften zien er goedkoop uit. Voelt voor de shopper dus als een beperkte uitgave. Shopper dus eerder over de streep om toch maar weer zo'n classis aan te schaffen. Prima verkoopstrategie.
     
  13. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Een echte verzamelaar wil de classic en de originele , volgens mij is het alleen maar om nog wat meer geld te krijgen...
     

Deel Deze Pagina