ander internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Angelus, 11 jan 2004.

1. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu internet via ISDN en ik wou graag weten of je hiervoor voor een vast bedraag per maand kan internetten enzo ja met welke provider? En internet via de satteliet welke providers bieden dat aan? bij voorbaat dank

2. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is voor ISDN een abbonement, dat je voor 26 euro ofzo onbeperkt kan internbette, had ik in de volkskrant magazine gelezen. was van KPN of planet, weet het niet meer precies..

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
  4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Niet onbeperkt. Dat is een abo van 100 uur per maand dacht ik.

5. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    <quote> er is voor ISDN een abbonement, dat je voor 26 euro ofzo onbeperkt kan internbette, had ik in de volkskrant magazine gelezen. was van KPN of planet, weet het niet meer precies..</quote>

Waarom zou je zo'n duur abbo voor ISDN nemen als je net zo goed ADSL of Kabel kan nemen..dat is echt onbeperkt internetten en het gaat veeeeel sneller :p

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Niet overal is Kabel of ADSL verkrijgbaar hoor.
    Hier waar ik woon is het pas sinds Juni 2003 beschikbaar.

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    adsl pas einde dit jaar :mad: en er ligt hier geen kabel :mad: dus isdn is beste oplossing behalve satteliet maar dat is denk ik niet goed voor online gaming

8. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    satteliet is volgensmij uitstekend om te gamen, Want je hebt een ping van 1-2-3 Ms ofzo!
    Maar dat weet ik niet zeker, Maar volhgensmij is satteliet erg duur!!

9. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je met satteliet niet kon uploaden ofzo, maar het is wel erg snel inderdaad.

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat is absurd duur. Je moet dan wel 2 way doen, met one way moet je alsnog inbellen.
    2 way kost per maand al ruim 100 euro geloof ik en je hebt een modem nodig van ruim 1000 euro en ga zo maar door.

1 jaar internet via schotel kost je meer dan 3000 euro.
    Ben blij dat ik hier dus nu ADSL kan. Wou namelijk ook schotel internet maar is niet normaal die prijs.

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Indd volgens mij heb je geen upload met sateliet..Dan meot je dat via de telefoonlijn doen en dat gaat sloom..Dus voor online gamen zuigt sateliet

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Sat. heeft juist een hele hoge ping....

De eerste beste router die je tegenkomt ligt 76.000 kilometer verder...... de afstand tot een sat. die altijd boven 1 locatie kan blijven hangen is 38.000 kilometer.....

via een landlijn is de afstand tot de eerste routers meerstal enkele kilometers....

aangezien de radio golven reizen met licht snelheid netzoals electrische pulsen via koper.... is daar dus geen verschil in..

Deel Deze Pagina