Als ik half life wil spelen gaat ie heel raar doen, als ik dubelklik op het icoontje wordt het beeld zwart (daarna normaal zo'n sierra intro) maar dan krijg ik ineen een inzoomactie van linksbovenin het bureaublad??? ik kan hier niks tegen doen en moet ik wel opnieuw opstarten, als de pc opnieuw is opgestard krijg ik ineens een resolutie van 640x480??? (mijn normale resolutie is 1280x1024 ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft) WIE HELPT MIJ
mja dan moet je voordat je gaat spelen je resolutie veranderen naar 640x480 en dan nog 's een keer opstarten en kijken of ie het dan wel doet...
Misschien tijd om te kijken of er nieuwe drivers zijn voor je videokaart? Wat voor videokaart heb je overigens?
Halflife opnieuw installen...dan nieuwste updates installen...en nieuwste drivers voor je video kaart dl....je zal wel een ati kaart hebben of niet. die lopen altijd zo debiel te doen bij oudere spellen
kheb een geforce fx5200, van half life heb ik de nieuwste update al, van m'n videokaart weet ik niet zal wel ff kijken
zal wel aan HL liggen, mischien staat HL ingestelt op een video mode (opengl/direct3d/software) die gewoon niet samengaat met je 3d kaart, je moet maar aan Sierra vragen die moeten je wel kunnen helpen
Bij mij werkt ie op m'n Geforce FX 5600 ohne problemen ... ik heb dan ook de originele versie ... geupdate en al, laatste drivers van NVidia .... Meer games waar je dit mee hebt en misschien je windows F***ed up? .... welke windows heb je overigens?
je moet anders half-life ff opstarten in save mode, moet als het goed is kunnen.. en dan inderdaad even kijken naar je video instellingen.. deed het spel het eerder wel dan??
ik heb ook de originele versie, ik heb win98 SE en ik had nog niet de laatste update van half life geinstalled (kom ik net achter) dus ik die downen, krijg ik dit te zien
Ehmmm ... kijks 's door met je rechter muisknop te klikken op Deze computer en eigenschappen te kiezen. Dan krijg je 't systeemscherm. Tjek daar 's onder het prestaties tabblad of er toevallig in plaats van 32, 16 bit staat bij virtueel geheugen en .,.. ehmm die andere weet ik ff niet meer. Is dit het geval, dan zou het een stuk hardware kunnen zijn wat je PC in 16-bits mode dwingt.
OK, dan lijkt me daar 't probleem niet in te zitten ... toevallig al op de tech support van sierra gesnuffeld?
nee, ik heb het probleem al opgelost d8 ik ik heb de ff gereboot en toen deed alles het weer. wel vaag maarja, het werkt weer