Ik woon in Stein en wil een ORANJE Xbox S Controller maar heb al naar winkels gebeld in de buurt maar niemand die er aan kan komen Weet je wat laat het ff weten!!!!!!!! Mzzls (EXG)XenoN
een skin bestellen op internet en thuis laten bezorgen. btw ik wist niet dat er ook een orange s controller was, ik dacht alleen blauw en groen ( doorzichtig )
jawel bestaat wel is een doorzichtige oranje moet je maar es zoeken bij google of zo naar xbox controller
jawel heb ff gezocht klik hier maar stond wel op diezelfde site dat ze nog niet wisten welke ze uit gaan brengen en ze pas op de E3 worden uitgebracht
deze dus in een andere tread vertelde iemand dat hij naar ms had gebeld voor de cristal controller,ze vertelde hem dat deze niet los verkocht werd. en van de oranje zijn er maar een paar meende ik,en zijn heel moeilijk te krijgen. in die zelfde tread word ook verteld dat je die oranje op ebay kon kopen en het bod stond al op 170 dollar
In hilversum zit een gameshop, genaamd: Nextlevel, en daar verkopen ze de cristal controller los, voor € 39,95