wat een freaky game zeg...ik heb net de trailer gezien en die was echt vet. ik heb zelf silent hill 3 gehad op de ps2 en dat was eng maar dit slaat echt alles. ik kijk al zeer uit naar deze game......hij komt als het goed is in de herfst uit. post hier alle nieuwtjes en pics over dit spel
ik heb net op internet gezien dat je meerdere geheime personages kunt unlocken als je hem hebt uitgespeeld
I'm waiting for the game to. Lijkt me echt scary shit om zo'n spel te spelen om 3:00 snachts word denk ik mijn volgende aankoop. (als hij binnenkort uitkomt dan)
Ik ben bezig met deel 3 op de PS2 en hij is tot nu toe erg goed en erg eng. Onbegrijpelijk dat hij niet op de Xbox is uitgekomen.
Silent Hill 4 nieuwe trailer Klik hier om een nieuwe trailer van Silent Hill 4 te bewonderen, zitten wat nieuwe beelden bij. Ik ga em zeker weten halen
Nieuwe Wonderschone Trailer, 9 Minuten pure waanzin Te downloaden hier & de Japanse Silent Hill Site voor Deel 4 is ook online Pas in september Kan echt niet langer wachten