Grand Theft Auto 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 6 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox loopte net vast! kut zooi
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    bale

    bij mij heeft ie het een keer geflikt met GTA3, had ik net met veel pijn en moeite de salvatore over het randje geholpen zit ie vast als ik wil saven. na wat gesmijt met de controller heeft ie het wel afgeleerd
     
  3. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: bale

    wat voor missie is dat precies? dat je die vent bij luigi's club moet doden? daar ging ie vast lopen. en ik wou net met mijn tank hem dode :p
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    stout

    hoe kom jij aan die tank???????????????!!!!!!!!!!!!!:9 dat is inderdaad de missie bij luigi's club, de eerste van asuka. de legale manier is overigens een bus parkeren voor de ingang van het pad naar zijn huis (in Saint Mark's), dan gaat de auto een beetje rondjes karren en op een gegeven moment gaat ie effe stil staan bij de bus. slinger een granaat en ga er als een gek vandoor in je vluchtauto (wel van tevoren één klaar zetten, anders ben je kassie wijle)
     
  5. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    met een code heb ik die tank gekregen... ik heb een aantal keer geprobeert om die vent te doden. dat lukte niet toen ging ik naar zijn huis, en van die maffia auto's voor die garage gedaan. stappen ze uit schieten ze mij neer, dat lukte ook niet entoen had ik die code gebruikt voor die tank :)
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    slecht

    erg slecht, erg slecht:9, maar goed we raken een beetje off-topic. ik heb het spel nu zelf bijna uitgespeeld, nog een missie of 3. ik zit alleen met een probleem. kan iemand mij vertellen waar ik al die koffiestalletjes vind. ik kan er echt maar 2 vinden of zo na die eerste.

    btw het is de derde missie als je voor de tweede keer voor Asuka gaat werken
     
  7. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    slecht slecht? ik deed het vet vaak overnieuw dan maar vals spelen!
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    jellejelle: die karretjes zitten op elk eiland.Je kan het beste eerst een keer wat rond rijden want als je in de buurt van eentje komt,verschijnt die op je map.Dan weet je de 2de keer ongeveer waar je moet zijn
     
  9. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit een beetje vast, moet nu 2 missies doen, bij beide moet je naar het 3e eiland! Maar ik kan die lift-bridge ofzo niet vinden.
    Overigens de missie zijn: Grand theft Aero en die vent van de wc's moet je weg brengen, weet zo de naam niet...

    Kan iemand mij helpen!?
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    help

    de grand theft aero missie is niet zo moeilijk. je moet gewoon via de tunnel staunton island verlaten en dan bij de splitsing links en bij de splitsing daarna weer links, dan kun je het vliegveld oprijden en naar die hangar toe. ga er trouwens niet direct naar toe maar rijd eerst ff naar een plek tegenover de hangar en knal met je sipergeweer de aanwezige cartel mannetjes omver.

    voor die missie dat je Ray Tanner weg moet brengen ga je dezelfde route als met die missie die ik net beschreef, de FBI heeft de brug namelijk bezet, als je een snelle auto hebt is deze goed te doen.

    om de brug naar shoreside valley te bereiken ga je vanuit je hide-out naar rechts en aan het eind van de weg links, dan weer links en je kart nu vanzelf de oprit op good luck:D

    edit: zorg bij GT Aero voor voldoende health en armor en ammo, je moet namelijk terug naar staunton, omdat het pakje toch niet in het vliegtuig zit, en daar moet je weer wat cartel kerels overhoop schieten
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  11. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Hardstikke bedankt, zal vanmiddag meteen weer ff bezig, nu moet ik ze kunnen halen, anders is het nie best...:)

    /edit: *heeft het inmiddels gehaald*
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  12. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu een missie van (die wc man in het park). ik moet een man van een leger basis helpen met vechten, tegen die gasten in die jeeps. die schiet ik dan kapot met mijn bazooka, maar dan komen ze ook achterrom. en dan schieten ze op die leger man, dan ben ik bezig om al die auto's kapot temaken. weet iemand een tip?
     
  13. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net als jou snel die auto's opgeblazen en toen snel terug gerent om die andere mannekes kapot teschieten maar mij was het wel gelukt . Je moet gewoon sneller zijn.
     
  14. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    okey hoeveel missies heb ik daarna nog dat ik naar het derde eiland kan :p
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ligt eraan. Hoever ben je met de missies van Donald Love? Of heb je die nog niet?
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    6 missies

    @stefofietsx, je moet nu nog 6 missies (als je ten minste alle missies van Asuka en Kenji hebt uitgespeeld), nog 3 van Ray en 3 van Donald, dan kan je naar het derde eiland
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  17. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    moet nu een vliegtuig uit de lucht knallen op een boot, tering missie
     
  18. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een klote missie moet een pickup rammen dan vallen er boeken uit die moet je dan pakken.
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    @rien, je moet van die boot af en op de landingsbaan gaan staan, eerst de cartels afknallen en dan op de streep in het midden gaan staan, dan kan je gewoon recht vooruit schieten als het ding landt, en je hoeft niet opzij te springen, want bij mij reed ie ook gewoon door me heen zonder dat er iets gebeurd
     
  20. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Op zich is dat nie zo'n heel moeilijke missie, je moet gewoon een heel sterke auto kiezen, die ook nog aardig snel is!

    Ik heb met deze missie voor de Cartel Cruiser(geloof dat ie zo heet) gekozen, daarmee kan je die auto makkelijk rammen, er komt ook nog aardig wat politie, dus pas op! :)

    /edit: Sorry verkeerde post gequote, maar ik doelde op die missie van Stefofietsx :9

    Voor de duidelijkheid, dit is de Cartel Cruiser:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina